Tester wtryskiwaczy i pomp Common Rail Magneti Marelli MTBR/S (2000bar)

MMD007935101480

Nowy produkt

Tester pomp wtryskowych Common Rail / Maksymalne ciśnienie 2000 bar / Elektroniczny statyczny pomiar masowy / Możliwość rozbudowy o obsługę i pomiar CRDi/HEUI/EUI/EUP / Układ z jednym slotem testowym.

Więcej szczegółów

Ten produkt nie występuje już w magazynie

244 770,00 zł brutto

Więcej informacji

Najnowocześniejsze stanowisko testowe, umożliwiające kompleksową obsługę wszystkich systemów wtrysku, stosowanych we współczesnych silnikach Diesla.Możliwość testowania wtryskiwaczy CRDi, pomp CRp, oraz pompowtryskiwaczy EUI/EUP i HEUI, wszystkich typów i wszelkich producentów.

Konfiguracja MTBR/S: Kompaktowe stanowisko do testowania elementów układów wtryskowych silników Diesla. Obsługa wszystkich typów i modeli pomp CRp. Maksymalne ciśnienie pracy do 2000 bar. Elektroniczny statyczny pomiar masowy. Możliwość rozbudowy o obsługę i pomiar CRDi/HEUI/EUI/EUP. Układ z jednym slotem testowym.

Właściwości urządzenia:

  • Maksymalne ciśnienie pracy dla wtryskiwaczy CR, do 2500 bar
  • Elektroniczne otwieranie pokrywy ochronnej
  • Kodowanie wtryskiwaczy C2i/C3i, IMA/ISA, oraz inne*
  • Dynamiczny Elektroniczny Pomiar Masowy (BK) dla CRDi, HEUI, EUI EUP
  • Dokładność: 0.2% FS, powtarzalność: 0.05%
  • Statyczny Elektroniczny Pomiar Masowy (DFAP) dla pomp CRp
  • Rozdzielczość: 1mm3 , Dokładność: 0.6%FS
  • W pełni automatyczny i szybki cykl testowy
  • Zaawansowany poziom diagnostyki układów wtryskowych Diesla
  • Wewnętrzny układ chłodzenia (brak konieczności podłączania do sieci wodociągowej)
  • Funkcja natychmiastowego wyłącznika awaryjnego - 15” ekran dotykowy HMI

Specyfikacja:

  • Baza danych dla wszystkich producentów OE, CZ, oraz baza danych użytkownika
  • Programowalne profile aktywacji wtryskiwaczy piezoelektrycznych i cewkowych (HV: 0-300 Volt / 0-35A)
  • Zaawansowane obwody zabezpieczające wtryskiwacz i płytę PCB (StG, StB, SC, OC, IC)
  • Możliwość wielokrotnego wtrysku
  • Szybki montaż i demontaż pompowtryskiwaczy i pomp CRp
  • Sygnalizacja i sterowanie systemem hydraulicznym (30-300bar)
  • Automatyczna kontrola niskiego ciśnienia zasilania (10bar)
  • Ergonomiczna i solidna konstrukcja, przyjazna dla użytkownika.
  • Idealny dostęp do testowanych komponentów z każdej strony – 270 stopni
  • Szybkozłączki zapobiegające wyciekom płynów przy podłączaniu testowanych podzespołów
  • Zestaw adapterów, przyłączy i przewodów do pomp CRp / wtryskiwaczy CRi dla wszystkich typów i modeli. 

Dane techniczne:

Zasilanie 3 fazowe 380 V

Częstotliwość 50/60 Hz

Zakres prędkości 0 – 4000 obr/min

Moc silnika 15HP

Maksymalna temperatura otoczenia 50 o C

Max ciśnienie układu wysokociśnieniowego 2500 bar

Zbiornik płynu testowego 35 l

Zbiornik na zużyty płyn 10 l

Wymiary 750 x 700 x 1610 mm

Masa 300 kg

 

Wykonywane testy:

R2LC - test elektryczny wtryskiwacza

- piezo: kΩ/µF

- cewkowe: Ω/µH

CFL - Test szczelności wtryskiwacza

LKT - Statyczny test szczelności na powrocie wtryskiwacza

NLT – test szczelności końcówki wtryskiwacza

aNOP - Automatyczny test ciśnienia otwarcia końcówki wtryskiwacza

iVM - Test wydatku wtryskiwacza (Pełne obciążenie (FL), częściowe obciążenie (PL), dawka emisyjna (EM), Wolne obroty( LL), Przedwtrysk / Dotrysk (PI)

iVM-DFi - Test wydatku wtryskiwacza (zmienny zakres dawkowania na każdy test). Badanie charakterystyki przyrostu dawki

RSP - Test czasu reakcji wtryskiwacza (opcja)

BIP [dla systemów UIS] – test czasu reakcji zaworu sterowania wtryskiwacza

SPR - Dynamiczne badanie rozpylania

*Dodatkowo: Funkcjonowanie zaworu sterowania wysokiego ciśnienia (DRV, IMV, PCV, itd) Reakcja czujnika wysokiego ciśnienia Działanie zaworu bezpieczeństwa upuszczania wysokiego ciśnienia Działanie zaworu ogranicznika przepływu pomp CR (ZME, IMV, SCV, VCV, itp).

 

Właściwości:

iPSC: Podświetlana komora do badania rozpylania w warunkach nadciśnienia. Umożliwia obserwację wtrysku o ciśnieniu do 2500 barów. Komora umożliwia wizualne rozróżnienie dawek cząstkowych tak jak ma to miejsce w cylindrze. Diagnostyka: ciśnienia otwarcia wtryskiwacza, nieprawidłowego rozpylania, nieszczelnych lub zapieczonych wtryskiwaczy.

RSP (CRDi & EUI/EUP & HEUI KIT): Czujnik RSP - podłączany jest do końcówki każdego wtryskiwacza w celu dokładnego pomiaru mechanicznej odpowiedzi wtryskiwacza na wysterowanie elektryczne. Diagnostyka: przycinający się wtryskiwacz, opóźniony wtrysk paliwa, niska moc silnika, wysoka toksyczność składników spalin. Czujnik BIP – możliwość adaptacji do większości EUI/EUP.

Oprogramowanie AZO: Rewolucyjne oprogramowanie umożliwiające korzystanie z najnowszych technologii informatycznych takich jak drukowanie po WiFi, przesyłanie protokołów po WiFi, synchronizacja z serwerem, automatyczna aktualizacja oprogramowania i baz danych, dostęp zdalny do urządzenia, pomoc techniczna online i wiele innych...

Raporty: Kolorowe raporty dla szybkiej i precyzyjnej oceny stanu technicznego badanych podzespołów

Numer katalogowy Magneti Marelli: 007935101480