Tester diagnostyczny Delphi DS150E z oprogramowaniem TRUCK + aktualizacja (12 m-cy)

PLHSV10517TRUCKAKT

Nowy produkt

Oryginalne urządzenie Delphi – tester elektroniki DS150E z oprogramowaniem MAX do samochodów ciężarowych z roczną aktualizacją. Tester zapewnia pełną swoboda poruszania się przy korzystaniu z urządzenia (dzięki technologii bezprzewodowej Bluetooth).

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

9 900,00 zł brutto

-200,00 zł

10 100,00 zł brutto

Więcej informacji

Oryginalny tester diagnostyczny Delphi DS150E z oprogramowaniem TRUCK (HEAVY DUTY) do samochodów ciężarowych oraz roczną aktualizacją oprogramowania (12 miesięcy)

Zestaw pozwala zaoszczędzić czas podczas naprawy, wymagając przy tym minimalnych inwestycji. DS150E zapewnia pełną swobodę poruszania się przy korzystaniu z urządzenia dzięki technologii bezprzewodowej Bluetooth. Urządzenia diagnostyczne Delphi oferują najnowsze rozwiązania opracowane zarówno w Ośrodkach Technicznych Delphi jak i te, które maja swoje źródło w ścisłej współpracy z wiodącymi firmami w zakresie innowacji technicznych.

Zakres dostawy:

  1. Nowy moduł DS150E New VCI ze złączem 16-pin OBD do połączenia z samochodem,
  2. Licencja oprogramowania TRUCK,
  3. Aktualizacja i dostęp do infolinii przez 12 m-cy oraz oprogramowanie Haynes Pro Basic,
  4. Dongle - klucz USB zabezpieczający oprogramowanie,
  5. Walizka transportowa,
  6. Instrukcja wgrania oprogramowania bezpośrednio z serwera Delphi.

Tester:

Tester Delphi DS150e to wysokiej jakości urządzenie diagnostyczne, które jest niezwykle funkcjonalne i proste zarazem. 

Główne zalety urządzenia DS150E:

  • Nowoczesna technologia,
  • Szeroka gama obsługiwanych marek i typów pojazdów,
  • Łatwe w obsłudze oprogramowanie posiadające funkcjonalność rozbudowanego testera,
  • Oprogramowanie do instalacji na PC, laptopie lub tablecie,
  • Szybka obsługa dzięki prostej i intuicyjnej nawigacji,
  • Stosunek możliwości do ceny,
  • Bezprzewodowa komunikacja Bluetooth,
  • Obsługa 22 000 aplikacji (41 marek samochodów),
  • Łatwa aktualizacja oprogramowania,
  • Niezawodność.

Charakterystyka techniczna:

  • Wymiary modułu - 150 x 75 x 22 mm
  • Komunikacja - technologia bezprzewodowa Bluetooth
  • Temperatura pracy - od 0 do +40 C
  • Zasilanie - 12~24V
  • Ciężar modułu - 0,49 kg

Oprogramowanie:

W cenę testera wliczona jest licencja MAX oraz roczna aktualizacja bez blokady programowej, co gwarantuje nieograniczoną możliwość pracy z urządzeniem. Dodatkowo w ciągu roku pojawiają się 3 - 4 aktualizacje do pobrania przez Internet.

Klienci z wykupioną aktualizacją otrzymują w gratisie Informację Techniczną Hayness Pro oraz infolinię w ramach abonamentu.

Oprogramowanie MAX umożliwia:

  1. Przeprowadzenie diagnostyki według normy EOBD,
  2. Odczytanie i kasowanie kodów usterek,
  3. Kasowanie kontrolek serwisowych,
  4. Odczyt parametrów komputera w czasie rzeczywistym (w trybie cyfrowym oraz na wykresach),
  5. Aktywację elementów wykonawczych,
  6. Regulacje,
  7. Kodowanie: sterowników, wtryskiwaczy itp
  8. Automatycznie skanowanie modułów elektronicznych oraz zmianę parametrów komputera dla systemów: ABS, Airbag, Sterowania silnikiem (benzyna i diesel), Skrzynia biegów, Immobilizer, Klimatyzacja, Tablica wskaźników, System komfortu, itp.

Funkcje podstawowe:

  • Kontrola: Wtrysk benzyny, wtrysk oleju napędowego, układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230),cyfrową transmisję danych, np. linie CAN, ABS, AIRBAG, przekładnię automatyczną, klimatyzację, immobilizer, zapłon elektroniczny, ASR, wspomaganie kierownicy, sprzęgło elektroniczne, zawieszenie, ogrzewanie, nawigację satelitarną, zestaw wskaźników, system komfortu, centralny zamek, autoalarm, pomoc parkowania, ciśnienie opon, napęd, przestrzeń pasażerską, koła skrętne, regulację reflektorów, automatyczny wyłącznik świateł, modulację światła lewego, modulację światła prawego, pilota, regulację reflektorów, regulację foteli i lusterek, dach elektryczny i inne.
  • Obserwacja: Rzeczywistych parametrów sygnałów dochodzących do sterownika np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda i inne. Stanów: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.
  • Kasowanie: Kontrolek serwisowych, błędów zapamiętanych przez sterownik i innych.
  • Aktywowanie elementów wykonawczych: regulatorów biegu jałowego, pomp paliwa, wtryskiwaczy, cewek zapłonowych, zaworów EGR, kompresorów klimatyzacji, wentylatorów, kontrolek serwisowych, i innych.
  • Regulacje: składu CO w spalinach, konta wyprzedzenia wtrysku, prędkości biegu jałowego, kasowanie autoadaptacji sterownika, wprowadzanie nastawów podstawowych np. zespołu przepustnicy, czujnika kąta skrętu, zestrojenie koła fonicznego, reflektorów i inne.
  • Oraz: programowanie wtryskiwaczy, uruchamianie w trybie awaryjnym silnika (z pominięciem funkcji immobilizera), programowanie nowych kluczyków, programowanie zestawów wskaźników, ustawienie czujnika kąta skrętu, obsługa TPMS, wypalanie DPF,  i inne.

Marki obsługiwanych samochodów ciężarowych:

Agrale Bus, Alexander Dennis, Allison, Autosan, Chevrolet, Citroën, Dacia, DAF, Dennis Eagle, EvoBus Chassis, Fiat, Ford, Ford Cargo, Gaz, Gaz Trucks, Generic Bus Systems, Generic Truck Systems, Heuliez Bus, Hyundai, Irisbus Chassis, Isuzu, Isuzu Truck, Iveco, Iveco Bus, Iveco Trucks, Kamaz, KIA, King Long, Ladog, Lancia, Mahindra/Renault, MAN, MAN Bus Chassis, Maz, Mazda, Mercedes, Mercedes Truck, Mercedes Truck South America, Mitsubishi, Mitsubishi Fuso, Multicar, Nissan, Nissan Trucks, Opel, Optare, Otokar, Peugeot, Plaxton, Renault, Renault Trucks, Scania, Scania Bus Chassis, Seat, Škoda, Solaris, Subaru, Toyota, Trailers, UAZ, Vauxhall, VDL Berkhof, VDL Bova, VDL Bus & Coach, VDL Jonckheere, Volare, Volksbus, Volkswagen, Volkswagen Truck, Volvo Bus Chassis, Volvo Truck South America, Volvo Trucks, Yutong

Zalecane wymagania systemowe:

  • Procesor Intel® Pentium® i3 lub lepszy
  • System operacyjny; Windows 10 Windows 8, Windows 7,
  • Pamięć operacyjna od 2048MB RAM (w zależności od systemu operacyjnego)
  • Rozdzielczość monitora 1024 x 768 lub większa
  • Połączenie z Internetem, komunikacja Bluetooth lub USB
  • Oprogramowanie Microsoft. NET Framework 4.5, Adobe Acrobat Reader 4.0 lub późniejsze

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem Delphi w Polsce od 2005r

Kupujesz oryginalny tester Delphi u oficjalnego dystrybutora

Ostrzegamy, że na rynku można kupić niskiej jakości kopie urządzenia diagnostycznego Delphi. Wyglądem przypominają oryginalne testery dostarczane przez Delphi jednak dokładność realizowanych przez nie pomiarów znacząco odstaje od tego, co oferują produkty oryginalne. Nieautoryzowane urządzenia mogą wystawić na szwank zaufanie do warsztatu i narazić warsztat i klienta na znaczne koszty.

Ich produkcja odbywa się bez wykorzystania dostępu do zasobów i środków finansowych, którymi dysponuje Delphi. Nie testuje się ich na dużej grupie pojazdów z wykorzystaniem wiedzy inżynierskiej i szczegółowo opracowanych standardów jakościowych. Dlatego istnieje realne zagrożenie, uszkodzenia przez te urządzenia komponentów ECU testowanego pojazdu.

Na zdjęciu poniżej znajduje się certyfikat potwierdzający naszą wiarygodność.

 

Dodatkowe informacje na temat zakupu urządzenia można uzyskać pod numerem telefonu: 602 351 982.

 ***

Jak można odróżnić produkt Delphi od taniej imitacji?

Na obrazku poniżej przedstawione są trzy produkty z logiem DELPHI. Z lewej strony produkt fałszywy, w środku oryginalny, który nie jest już w sprzedaży, a z prawej tester oryginalny, z bieżącej oferty Delphi Technologies. (niebieski).

Logo po lewej stronie jest niskiej jakości, niedbale umieszczone na nieoryginalnym produkcie. Trzymając urządzenie w ręce, z łatwością można odnaleźć różnicę. Oryginalny produkt Delphi posiada gumowe wykończenie, które zapewnia pewny chwyt. Kopie wykonane są z plastiku niskiej jakości.

Górna cześć urządzenia Delphi jest wykończona gładkim matowym aluminium. Produkty nieoryginalne mają srebrną świecącą powłokę. Oficjalny produkt Delphi DS150E VCI posiada komunikację Bluetooth, podczas gdy większość imitacji nie ma takiej opcji. Wiec jeśli tester nie jest wyposażony w Bluetooth jest pewne, że to produkt nieoryginalny.

Na odwrocie urządzenia powinien znajdować się 6-cio cyfrowy numer seryjny zaczynający się od „30” oraz informacja o kraju wytworzenia. W przypadku produktu oryginalnego Delphi będzie to napis „Made in Sweden”. Jeśli na naklejce urządzenia jest napisane „Made in China” nie jest ono oryginalne.

Waga urządzenia Delphi to 485g podczas, gdy nieoryginalne ważą jedynie 445g z powodu użycia materiałów  niskiej jakości, braku komunikacj Bluetooth czy funkcji rejestrowania parametrów rzeczywistych podczas jazdy (Fly Recorder). Podzespoły niskiej jakości mogą być powodem problemów z elektroniką, przegrzewania się urządzenia Na spodzie urządzenia znajduje się wejście na kartę MicroSD, która zapewnia dodatkową funkcjonalność testera – (Fly Recorder) – Rejestrator Parametrów Rzeczywistych. Imitacje są go pozbawione, co uniemożliwia rejestrowanie rzeczywistych parametrów w czasie jazdy.

Płyta CD z nieoryginalnym oprogramowaniem zazwyczaj jest dostarczana ze słabej jakości nadrukiem. Nie należy używać takiej płyty. Jest to realne zagrożenie dla komputera.

Program do testera można pobrać bezpośrednio ze strony http://europe.delphi-dso.com

Jeśli podczas instalacji uruchomi się dodatkowy program aktywacyjny, należy przerwać instalację, oprogramowanie jest nieoryginalne. Nie warto ryzykować stosując imitacje oryginalnych produktów. Fałszerze nie tylko naruszają przepisy prawa dostarczając niskiej jakości podróbki, ale także mogą skutecznie obniżyć poziom usług, które warsztaty oferują klientom. Produkty przez nich dostarczane mogą być niebezpieczne dla użytkownika, powodować uszkodzenia diagnozowanego samochodu i przekłamywać wyniki pomiarów.

Tester diagnostyczny Delphi DS150E CAR MAX + kable Waga produktu z opakowaniem jednostkowym 1.5 kg