Texa OPABOX Autopower bez akumulatora zewnętrznego

TXZ00952

Nowy produkt

OPABOX Autopower bez akumulatora zewnętrznego jest nowym modułem do analizy spalin silników diesel, który pozwala na wykonanie badań emisji do celów diagnostycznych oraz w celu kontroli przestrzegania norm określonych przepisami prawa.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

10 569,64 zł brutto

-20%

13 212,05 zł brutto

Więcej informacji

OPABOX Autopower jest nowym modułem do analizy spalin silników diesel, który pozwala na wykonanie badań emisji do celów diagnostycznych oraz w celu kontroli przestrzegania norm określonych przepisami prawa.

OPABOX Autopower  został zaprojektowany jako urządzenie praktyczne i łatwe w użyciu, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracujących na nim diagnostów.
Poprzedni model został wyposażony w praktyczny wózek z łożyskowymi kółkami. Wysuwając teleskopowy uchwyt, możemy łatwo przemieszczać dymomierz w różne części warsztatu, ustawiając go w pobliżu diagnozowanego samochodu, bez żadnego wysiłku. 
Kolejnym wygodnym rozwiązaniem jest zastosowanie specjalnej dźwigni, po odblokowaniu, której można zdjąć cały moduł i przenieść go w dowolne miejsce.
Gwarantowany czas pracy urządzenia to pełny dzień, bez konieczności ładowania baterii. 

OPABOX Autopower jest wyposażony w pojemną baterię dostarczającą energię przez ponad 8 godzin pracy. Dzięki temu mechanik może swobodnie pracować bez niewygodnych często utrudniających testy kabli elektrycznych, czy przedłużaczy. 
Bezprzewodowe połączenie Bluetooth zapewnia komunikację między modułem OPABOX Autopower, a interfejsami odczytującymi obroty i temperaturę silnika RC3 i RC2, a urządzeniami wizualizacyjnymi (dowolnym komputerem PC, stacją MULTI PEGASO lub całą linią urządzeń AXONE) bez użycia kabli.
Operator będzie mógł zmieniać dowolnie swoje położenie bez konieczności zachowania niewielkiej odległości od dymomierza. Tak więc możliwe jest nawet przeprowadzenie testu samochodu pozostawionego na zewnątrz warsztatu. Ponadto, w celu zagwarantowania jak najmniejszych rozmiarów oraz wielostronności wykorzystania, opracowana została również nowa forma sondy specjalny przegub umożliwia doskonałe dostosowanie jej do wszystkich typów rur wydechowych we wszystkich markach i modelach pojazdów.

OPROGRAMOWANIE
Dostarczany system operacyjny to &bdquoBlack CD” i zawiera kompletną bazę danych pojazdów: po wyborze z menu głównego marki, modelu oraz typu silnika aktywują się procedury, które dostarczają sekwencję wskazówek prowadzących operatora krok po kroku podczas przeprowadzania testu. Możliwa jest również integracja oprogramowania dymomierza z systemem IDC5, wtedy wyniki testów emisji można zintegrować z diagnostyką i autodiagnostyką.