POMPY PALIWA

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą pomp paliwa. Aby ułatwić wyszukiwanie odpowiedniej pompy, podzieliliśmy je na podgrupy według paliwa i umieszczenie względem zbiornika. W osobnej podgrupie zebraliśmy wszystkie filtry.

Dokładne wyjaśnienie instalacji i obsługi pomp paliwa umieściliśmy w kategorii BAZA WIEDZY.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą pomp paliwa. Aby ułatwić wyszukiwanie odpowiedniej pompy, podzieliliśmy je na podgrupy według paliwa i umieszczenie względem zbiornika. W osobnej podgrupie zebraliśmy wszystkie filtry.

Dokładne wyjaśnienie instalacji i obsługi pomp paliwa umieściliśmy w kategorii BAZA WIEDZY.

Więcej

POMPY PALIWA W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

  • BENZYNA NA ZEWNĄTRZ ZBIORNIKA

    Pompa paliwa jest głównym elementem tłoczącym paliwo ze zbiornika w kierunku silnika z zachowaniem odpowiednich parametrów: ilości i ciśnienia. Objawami zużycia się pompy paliwa są szarpania podczas jazdy, zbyt mała moc silnika, a finalnie problemy z uruchomieniem samochodu.

    Producenci pomp szacują ich żywotność na 200 - 300 tys. km, ale zdarzają się sytuacje, które skracają ich trwałość. Do takich sytuacji należy niewłaściwa eksploatacja, tankowanie paliwa niskiej jakości, zużycie się sitka lub filtra działającego w układzie paliwowym. Prawidłowy dobór elementów oraz rygorystyczne stosowanie się do zaleceń producenta zapewnią długą pracę pompy paliwa.

    Podczas doboru pompy należy zwrócić uwagę na jej budowę zewnętrzną oraz parametry techniczne. Dla ułatwienia wyszukiwania, każda pompa została opisana wartością ciśnienia.

    Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy, aby uniknąć szybkiego zużycia się nowej części. Należy także sprawdzić stan sitka lub filtra. Podczas montażu należy zachować czystość wszystkich elementów zespołu paliwowego i środowiska pracy.

    Nie należy stosować pomp paliwa przeznaczonych do benzyny w samochodach na olej napędowy!

    Wszystkie elektryczne pompy paliwa w naszym sklepie charakteryzują się wysoką trwałością i jakością tworzyw, z których powstały. Firmy, których jesteśmy dystrybutorami, są najlepszymi dostawcami części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych na rynku polskim i światowym.

    Więcej o pompach paliwa w BAZIE WIEDZY 

  • BENZYNA WEWNĄTRZ ZBIORNIKA

    Pompa paliwa jest głównym elementem tłoczącym paliwo ze zbiornika w kierunku silnika z zachowaniem odpowiednich parametrów: ilości i ciśnienia. Objawami zużycia się pompy paliwa są szarpania podczas jazdy, zbyt mała moc silnika, a finalnie problemy z uruchomieniem samochodu.

    Producenci pomp szacują ich żywotność na 200 - 300 tys. km, ale zdarzają się sytuacje, które skracają ich trwałość. Do takich sytuacji należy niewłaściwa eksploatacja, tankowanie paliwa niskiej jakości, zużycie się sitka lub filtra działającego w układzie paliwowym. Prawidłowy dobór elementów oraz rygorystyczne stosowanie się do zaleceń producenta zapewnią długą pracę pompy paliwa.

    Podczas doboru pompy należy zwrócić uwagę na jej budowę zewnętrzną oraz parametry techniczne. Dla ułatwienia wyszukiwania, każda pompa została opisana wartością ciśnienia. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy, aby uniknąć szybkiego zużycia się nowej części. Należy także sprawdzić stan sitka lub filtra. Podczas montażu należy zachować czystość wszystkich elementów zespołu paliwowego i środowiska pracy.

    Nie należy stosować pomp paliwa przeznaczonych do benzyny w samochodach na olej napędowy!

    Wszystkie elektryczne pompy paliwa w naszym sklepie charakteryzują się wysoką trwałością i jakością tworzyw, z których powstały. Firmy, których jesteśmy dystrybutorami, są najlepszymi dostawcami części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych na rynku polskim i światowym.

    Więcej o pompach paliwa w BAZIE WIEDZY 

  • DIESEL NA ZEWNĄTRZ ZBIORNIKA

    Pompa paliwa jest głównym elementem tłoczącym paliwo ze zbiornika w kierunku silnika z zachowaniem odpowiednich parametrów: ilości i ciśnienia. Objawami zużycia się pompy paliwa są szarpania podczas jazdy, zbyt mała moc silnika, a finalnie problemy z uruchomieniem samochodu.

    Producenci pomp szacują ich żywotność na 200 - 300 tys. km, ale zdarzają się sytuacje, które skracają ich trwałość. Do takich sytuacji należy niewłaściwa eksploatacja, tankowanie paliwa niskiej jakości, zużycie się sitka lub filtra działającego w układzie paliwowym. Prawidłowy dobór elementów oraz rygorystyczne stosowanie się do zaleceń producenta zapewnią długą pracę pompy paliwa.

    Podczas doboru pompy należy zwrócić uwagę na jej budowę zewnętrzną oraz parametry techniczne. Dla ułatwienia wyszukiwania, każda pompa została opisana wartością ciśnienia. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy, aby uniknąć szybkiego zużycia się nowej części. Należy także sprawdzić stan sitka lub filtra. Podczas montażu należy zachować czystość wszystkich elementów zespołu paliwowego i środowiska pracy.

    Nie należy stosować pomp paliwa przeznaczonych do benzyny w samochodach na olej napędowy!

    Wszystkie elektryczne pompy paliwa w naszym sklepie charakteryzują się wysoką trwałością i jakością tworzyw, z których powstały. Firmy, których jesteśmy dystrybutorami, są najlepszymi dostawcami części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych na rynku polskim i światowym.

     

    Więcej o pompach paliwa w BAZIE WIEDZY

  • DIESEL WEWNĄTRZ ZBIORNIKA

    Pompa paliwa jest głównym elementem tłoczącym paliwo ze zbiornika w kierunku silnika z zachowaniem odpowiednich parametrów: ilości i ciśnienia. Objawami zużycia się pompy paliwa są szarpania podczas jazdy, zbyt mała moc silnika, a finalnie problemy z uruchomieniem samochodu.

    Producenci pomp szacują ich żywotność na 200 - 300 tys. km, ale zdarzają się sytuacje, które skracają ich trwałość. Do takich sytuacji należy niewłaściwa eksploatacja, tankowanie paliwa niskiej jakości, zużycie się sitka lub filtra działającego w układzie paliwowym. Prawidłowy dobór elementów oraz rygorystyczne stosowanie się do zaleceń producenta zapewnią długą pracę pompy paliwa.

    Podczas doboru pompy należy zwrócić uwagę na jej budowę zewnętrzną oraz parametry techniczne. Dla ułatwienia wyszukiwania, każda pompa została opisana wartością ciśnienia. Przed wymianą należy ustalić i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy, aby uniknąć szybkiego zużycia się nowej części. Należy także sprawdzić stan sitka lub filtra. Podczas montażu należy zachować czystość wszystkich elementów zespołu paliwowego i środowiska pracy.

    Nie należy stosować pomp paliwa przeznaczonych do benzyny w samochodach na olej napędowy!

    Wszystkie elektryczne pompy paliwa w naszym sklepie charakteryzują się wysoką trwałością i jakością tworzyw, z których powstały. Firmy, których jesteśmy dystrybutorami, są najlepszymi dostawcami części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych na rynku polskim i światowym.

    Więcej o pompach paliwa w BAZIE WIEDZY

  • FILTRY DO POMP PALIWA (SITKA)

    Filtry (sitka) pompy paliwa zamontowane w układzie paliwowym zabezpieczają je przed zanieczyszczeniami znajdującymi się w zbiorniku. Przy wymianie zużytej pompy na nową, należy zamontować nowy filtr.

    Środowisko pracy podczas wymiany elementów układu paliwowego powinno być utrzymane w najwyższej czystości, aby uniknąć zabrudzenia którejkolwiek z części. Należy również poznać i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy paliwa. Ponadto, przed instalacją nowych elementów zaleca się przemycie układu paliwowego, wyczyszczenie zbiornika ze starego paliwa i napełnienie go nowym. Takie działanie uchroni sitko i pompę przed ponownym zabrudzeniem i zużyciem w krótkim czasie.

    Wszelkie uszkodzenia sitka pompy paliwa dyskwalifikują go z dalszej eksploatacji.

    Prawidłowy dobór filtra i prawidłowy montaż gwarantują długą żywotność pompy paliwa.

     

    Więcej informacji o doborze i montażu elektrycznych pompach paliwa w BAZIE WIEDZY.