Filtry (sitka) pompy paliwa zamontowane w układzie paliwowym zabezpieczają je przed zanieczyszczeniami znajdującymi się w zbiorniku. Przy wymianie zużytej pompy na nową, należy zamontować nowy filtr.
Środowisko pracy podczas wymiany elementów układu paliwowego powinno być utrzymane w najwyższej czystości, aby uniknąć zabrudzenia którejkolwiek z ...
Filtry (sitka) pompy paliwa zamontowane w układzie paliwowym zabezpieczają je przed zanieczyszczeniami znajdującymi się w zbiorniku. Przy wymianie zużytej pompy na nową, należy zamontować nowy filtr.
Środowisko pracy podczas wymiany elementów układu paliwowego powinno być utrzymane w najwyższej czystości, aby uniknąć zabrudzenia którejkolwiek z części. Należy również poznać i usunąć przyczynę zniszczenia poprzedniej pompy paliwa. Ponadto, przed instalacją nowych elementów zaleca się przemycie układu paliwowego, wyczyszczenie zbiornika ze starego paliwa i napełnienie go nowym. Takie działanie uchroni sitko i pompę przed ponownym zabrudzeniem i zużyciem w krótkim czasie.
Wszelkie uszkodzenia sitka pompy paliwa dyskwalifikują go z dalszej eksploatacji.
Prawidłowy dobór filtra i prawidłowy montaż gwarantują długą żywotność pompy paliwa.
Więcej informacji o doborze i montażu elektrycznych pompach paliwa w BAZIE WIEDZY.
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji
Zakładając nową, elektryczna pompę paliwa zawsze należy zamontować nowy filtr. Zabezpiecza on pompę przed zanieczyszczeniami. Wszelkie uszkodzenia filtra dyskwalifilują go z dalszej eksploatacji