TESTERY ELEKTRONIKI - TEXA W tej kategorii nie ma produktów.

Podkategorie

  • "SZUKAJ" z GOOGLE: JAK TO DZIAŁA
    INNOWACYJNA FUNKCJA OD GOOGLE: FUNKCJA "SZUKAJ" WSPARCIE EKSPERTA W SYSTEMIE 24/24, SIEDEM DNI W TYGODNIU 
    Jak działa "SZUKAJ", funkcja wspierana technologią?
    TEXA
    jest dumna, że to jej udało się wprowadzić trzeci wymiar diagnostyki. Najważniejszym narzędziem dla wszystkich mechaników jest bez wątpienia doświadczenie nie tylko swoje, ale również współpracowników i kolegów. Od 10 lat TEXA wspierała swoich klientów prowadząc telefoniczne centra obsługi, rozmieszczone na całym świecie i rozwiązując problemy związane z każdym modelem pojazdu. Zawsze, gdy mechanik kontaktuje się z centrum obsługi technicznej, mechanicy TEXA analizują i rozwiązują problem, a następnie tworzą karty poprawnej procedury naprawy usterki. W ten sposób tysiące różnych doświadczeń zebrano razem i stworzono tysiące kart napraw, zapisując je we wspólnej bazie danych. Krótko mówiąc, serwer TEXA można porównać do pracy ponad 40 000 mechaników na całym świecie. Świetnym pomysłem TEXA było oddanie do bezpośredniej dyspozycji mechaników tego wspólnego doświadczenia dlatego też TEXA podpisała umowę partnerską ze słynną amerykańską firmą Google, aby stworzyć oprogramowanie do wyszukiwania dostępnych informacji. Przy pomocy funkcji " SZUKAJ", zawartej w oprogramowaniu IDC3, mechanicy mogą po prostu wprowadzić hasło problemu (podając markę, model i system lub wprowadzając dowolny tekst), a oprogramowanie przeszuka tysiące dostępnych rozwiązań, zgodnie z kryteriami wyszukiwania. W zaledwie kilka sekund, ekran wyświetli karty z opisem, przyczyną i prawidłową procedurą naprawy usterki. Oczywiście system ten jest w ciągłym rozwoju, podlegając cotygodniowym aktualizacjom zawierającym nowe przypadki. W praktyce mechanik może przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu skorzystać z informacji zapisanych w encyklopedii zawsze aktualnej i uwzględniającej problemy dotyczące poszczególnych modeli.
  • IDC3: JAK TO DZIAŁA
    OPROGRAMOWANIE TEXA IDC3
     
    Nawigacja rozpoczyna się od wyboru marki i modelu, lub od wyboru nr rejestracyjnego, jeśli samochód był już naprawiany w naszym warsztacie. Środowisko operacyjne udostępnia szereg narzędzi dostępnych dla tego konkretnego pojazdu: - Auto-diagnostyka (już wstępnie skonfigurowany do komunikacji z systemami elektronicznymi pojazdu) - Analiza spalin silników benzynowych lub diesel (na podstawie wybranego modelu) - Oscyloskop (wstępnie skonfigurowany do wykonania wszystkich testów elektrycznych poszczególnych komponentów pojazdu) - Testy akumulatora, skuteczności ładowania i rozrusznika - Testy sieci (analiza i wyszukiwania usterek typu elektrycznego w sieciach Can, Van, Lin, itd.). W dowolnym momencie są ponadto dostępne niezliczone informacje mechaniczne, techniczne i przeglądowe, schematy elektryczne, biuletyny techniczne i wiele innych. Ponadto, w celu dodatkowego ułatwienia napraw, bezpośrednio w urządzeniu dostępne są wyniki testów, schematy elektryczne, szczegółowe opisy działania elektroniki pokładowej.

    Przy pomocy wbudowanego standardowo modułu Wi-Fi AXONE może połączyć się z Internetem w dowolnej chwili. Nie wymaga to fizycznego podłączenia do linii telefonicznej. To oznacza, że użytkownik może korzystać z funkcji "SZUKAJ" wspieranej przez Google oraz wielu innych, z których najważniejszą jest z całą pewnością automatyczna aktualizacja. Narzędzia diagnostyczne wymagają ciągłych uaktualnień oprogramowania, w celu wprowadzenia nowych marek, modeli i systemów. Oznacza to czas roboczy stracony w oczekiwaniu na zakończenie procedury. TEXA wprowadziła rozwiązanie, które pozwala mechanikom pracować bez martwienia się o aktualizacje. AXONE w nocy ściąga z centralnych serwerów TEXA, nowe pakiety oprogramowania. Jeśli dostępna jest już nowsza wersja od tej, którą aktualnie posiada, pobiera ją automatycznie. Rano, po rozpoczęciu pracy, na urządzeniu pojawia się komunikat informujący użytkownika o wykonanej aktualizacji. Użytkownik musi tylko potwierdzić aktualizację, a nowa wersja oprogramowania może zacząć działać. Bez straty czasu i bezproduktywnego czekania! Mimo to, dla tych, którzy nie chcą używać funkcji automatycznej, TEXA dostarcza aktualizacje w sposób tradycyjny.

     

    Oprogramowanie jest dostępne w języku polskim, posiada łatwy i intuicyjny w obsłudze interfejs. 

       

  • TGS2: JAK TO DZIAŁA
    DZIĘKI TEXA GLOBAL SCAN 2 NATYCHMIAST PRZEJDZIESZ DO SEDNA SPRAWY!


    System TGS2, TEXA Global Scan 2, wbudowany do systemu operacyjnego IDC3, reprezentuje drugą generację systemu do automatycznego skanowania wszystkich centralek elektronicznych pojazdu. Ta innowacja opracowana przez TEXA, gwarantuje mechanikowi głęboką analizę, o niespotykanym dotąd zakresie, wielu marek i modeli, co zawsze było silną stroną firmy TEXA. W porównaniu z pierwszą generacją, TGS2 zaprojektowano specjalnie z myślą o potrzebach środowiska obsługującego szeroki wachlarz marek. Korzyści są oczywiste - mechanik otrzymuje natychmiastową informację na temat systemów, które narzędzie TEXA może zdiagnozować oraz do których może się automatycznie podłączyć. Kiedy do warsztatu wjeżdża samochód, mechanik podpina interfejs TEXA do gniazda diagnostycznego w sposób w pełni automatyczny, bez konieczności wykonania jakiejkolwiek operacji manualnej, oprogramowanie IDC3 skanuje wszystkie znane systemy. Jeśli w trakcie tej procedury wykryte zostaną błędy, można bezpośrednio przejść do diagnostyki odpowiedniej centralki. Jeśli natomiast podzespół działa prawidłowo, możliwe jest mimo wszystko wejście tą uproszczoną drogą do poszczególnych centralek w celu wykonania testów lub regulacji.
    Nie ma żadnej wątpliwości, że ta nowa generacja skanera jest kolejnym ważnym krokiem postawionym przez TEXA na drodze upraszczania wciąż bardziej skomplikowanej pracy mechanika-diagnosty. Nie trzeba już ręcznie szukać usterek: TGS2 zrobi to automatycznie, szybko i dokładnie. Połączenie możliwości TGS2 i funkcji SZUKAJ od Google stanowi jedną z najlepszych par, jaką może aktualnie zaoferować technologia w celu zmierzenia się z naprawami nowoczesnych samochodów. Oszczędność czasu oraz zdecydowanie działania, udostępniane Klientom poprzez nowoczesne i profesjonalne technologie, są niezbędnymi czynnikami, z których musi dzisiaj korzystać mechanik konkurujący na rynku z warsztatami autoryzowanymi. Aby sprostać właśnie tym oczekiwaniom, powstało nowe narzędzie systemowe -TEXA Global Scan 2.