Axone S + Navigator Nano S + TPS + TEXAinfo na PC z oprogramowaniem IDC5 CAR oraz programem informacji technicznej

TXZ1101400114000

Nowy produkt

Oferujemy niepowtarzalny zestaw firmy Texa, w którego skład wchodzą urządzenie Axone S TPS wraz z Navigatorem Nano S dla PC z najnowszym oprogramowaniem IDC5 CAR oraz informacją techniczną Texy w jednej niskiej cenie. Urządzenie posiada gwarancję  na 2 lata.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

8 487,00 zł brutto

Więcej informacji

Axone S + Navigator Nano S + TPS + TEXAinfo na PC z oprogramowaniem IDC5 CAR oraz programem informacji technicznej

Oferujemy niepowtarzalny zestaw firmy Texa, w którego skład wchodzą urządzenie Axone S TPS wraz z Navigatorem Nano S dla PC z najnowszym oprogramowaniem IDC5 CAR oraz informacją techniczną Texy w jednej niskiej cenie. Urządzenie posiada gwarancję  na 2 lata.


Od wielu lat jesteśmy dystrybutorem firmy Texa, której produkty mają najwyższą jakość i niezawodność. Są niezwykle trwałe i wytrzymałe, dzięki ciągłej pracy zespołu badawczego. Od ponad dwudziestu lat jest jednym ze światowych liderów w dziedzinie diagnostyki pojazdów.

 

AXONE S + TPS + Texainfo jest narzędziem dedykowanym dla warsztatu samochodowego, który potrzebuje narzędzia wykonującego wszystkie operacje z zakresu obsługi elektroniki samochodowej, regulacji systemów sterowania, przeglądów okresowych oraz wielu innych.

 

Diagnostyka CAR

Główne zalety Axone S CAR + Nano S to nieograniczona obsługa systemów elektronicznych. Za pomocą testera można nie tylko odczytać i skasować błędy. Można również uruchomić funkcje serwisowe, jak cofnięcie elektrycznych klocków hamulcowych czy wykasowanie danych o przeglądzie. Można dokonać aktywacji elementów wykonawczych jak wentylatory, regulatory obrotów czy silniki krokowe klap klimatyzacji. Można również dokonać regulacji systemu, np sprzęgieł,  skrzyń biegów czy klimatyzacji. Można dokonywać kodowań niezbędnych przy funkcjach serwisowych, np. wymiana akumulatora czy wtryskiwacza

 

Zalety Axone S + Nano S

– Nowoczesna technologia,

- Mobilność,

– Szeroka gama obsługiwanych marek i typów pojazdów,

– Łatwe w obsłudze oprogramowanie posiadające funkcjonalność rozbudowanego testera,

– Szybka obsługa dzięki prostej i intuicyjnej nawigacji,

– Stosunek możliwości do ceny,

– Bezprzewodowa komunikacja Bluetooth,

– Obsługa ponad 240 000 systemów sterujących (versja 64 CAR)

– Łatwa aktualizacja oprogramowania,

– Niezawodność.

 

Zestaw pozwala zaoszczędzić czas podczas napraw, wymagając przy tym minimalnych inwestycji. Skorzystajcie Państwo z doświadczenia lidera w zakresie wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, blisko współpracującego z wieloma producentami samochodów.

 

Oprogramowanie CAR umożliwia:

  • Przeprowadzenie diagnostyki według normy EOBD,
  • Odczytanie i kasowanie kodów usterek,
  • Kasowanie kontrolek serwisowych,
  • Odczyt parametrów komputera w czasie rzeczywistym (w trybie cyfrowym oraz na wykresach),
  • Aktywację elementów wykonawczych,
  • Regulacje sterowników,
  • Kodowanie: sterowników, wtryskiwaczy itp
  • Automatycznie skanowanie modułów elektronicznych oraz zmianę parametrów komputera

To tylko wybrane możliwości działania w sterownikach.

 

    Obsługiwane systemy:

– ABS,

– Airbag,

– Sterowania silnikiem (benzyna i diesel),

– Skrzynia biegów,

– Immobilizer,

– Klimatyzacja,

– Tablica wskaźników,

– System komfortu,

- sterowanie reflektorów,

- otwierany dach,

- zawieszenie,

To tylko wybrane systemy spośród szerokich możliwości testera.

 

Funkcje podstawowe:

– KONTROLA: Wtrysk benzyny, wtrysk oleju napędowego, układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230),cyfrową transmisję danych, np. linie CAN, ABS, AIRBAG, przekładnię automatyczną, klimatyzację, immobilizer, zapłon elektroniczny, ASR, wspomaganie kierownicy, sprzęgło elektroniczne, zawieszenie, ogrzewanie, nawigację satelitarną, zestaw wskaźników, system komfortu, centralny zamek, autoalarm, pomoc parkowania, ciśnienie opon, napęd, przestrzeń pasażerską, koła skrętne, regulację reflektorów, automatyczny wyłącznik świateł, modulację światła lewego, modulację światła prawego, pilota, regulację reflektorów, regulację foteli i lusterek, dach elektryczny i inne.

– OBSERWACJA: Rzeczywistych parametrów sygnałów dochodzących do sterownika np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda i inne. Stanów: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.

– KASOWANIE: Kontrolek serwisowych, błędów zapamiętanych przez sterownik i innych.

– AKTYWOWANIE ELEMENTÓW WYKONAWCZYCH: regulatorów biegu jałowego, pomp paliwa, wtryskiwaczy, cewek zapłonowych, zaworów EGR, kompresorów klimatyzacji, wentylatorów, kontrolek serwisowych, i innych.

– REGULACJE: składu CO w spalinach, konta wyprzedzenia wtrysku, prędkości biegu jałowego, kasowanie autoadaptacji sterownika, wprowadzanie nastawów podstawowych np. zespołu przepustnicy, czujnika kąta skrętu, zestrojenie koła fonicznego, reflektorów i inne.

– ORAZ: programowanie wtryskiwaczy, uruchamianie w trybie awaryjnym silnika (z pominięciem funkcji immobilizera), programowanie nowych kluczyków, programowanie zestawów wskaźników, ustawienie czujnika kąta skrętu, obsługa TPMS, wypalanie DPF,  i inne.

 

Obsługa czujników TPMS obligatoryjnie montowanych w nowych pojazdach od listopada 2014 r., z uwzględnieniem procedur kodowania czujników kół i programowania sterowników pojazdu.

Od pierwszego listopada 2014 r, wszystkie pojazdy przeznaczone do przewozu osób muszą być obowiązkowo, zgodnie z prawem europejskim, seryjnie wyposażone w system TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – System Monitorowania Ciśnienia w Oponach). Poza bardzo nielicznymi wyjątkami, do kontroli ogumienia służą cztery czujniki umieszczone na zaworach kół, zasilane mini baterią litową i połączone drogą radiową z centralką w pojeździe, z których każdy mierzy ciśnienie, temperaturę i obroty. Jest to zatem niezwykle zaawansowany system, niezwiązany przy tym jednym konkretnym standardem w zakresie formy, miejsca montażu czy częstotliwości fal radiowych, wymagający zaawansowanego technologicznie urządzenia do przeprowadzania jakichkolwiek czynności konserwacyjnych.

Zastosowanie takiego urządzenia okazuje się konieczne nie tylko w przypadku wadliwego działania systemu odczytu lub uruchamiania się kontrolki alarmowej, lecz także podczas wszelkich rutynowych działań związanych z oponami, wykonywanych na co dzień przez warsztaty wulkanizacyjne oraz stacje SZYBKIEJ OBSŁUGI, takich jak wymiana opon, sezonowa zmiana opon letnie/zimowe oraz rotacyjna wymiana opon celem optymalizacji ich zużycia. W końcu elektronika objęła także te czynności, niegdyś wykonywane wyłącznie ręcznie, znacznie podnosząc standardy bezpieczeństwa i ograniczając liczbę wypadków drogowych spowodowanych problemami związanymi z oponami. Wulkanizator musi zatem uzupełnić tradycyjne urządzenia, takie jak montażownice, wyważarki czy przyrządy do ustawiania kół, o specjalne narzędzie służące do przeprowadzania diagnostyki elektronicznej.

 

ROZWIĄZANIE PLUS- nie tylko kontrola opon

W wielu pojazdach samochodowych, po wykonaniu jakiejkolwiek czynności na oponach, konieczne jest także przeprogramowanie centralki elektronicznej nadzorującej ich pracę. W związku z tym potrzebne jest narzędzie zapewniające komunikację nie tylko z czujnikami TPMS, jak w przypadku rozwiązania standardowego, ale i ze sterownikami pojazdu poprzez gniazdo OBD.

 

AXONE S TPS jest najlepszym rozwiązaniem dostępnym dziś na rynku, umożliwiającym warsztatom wulkanizacyjnym przeprowadzenie wszystkich czynności dotyczących systemów kontroli ciśnienia w oponach we wszelkich konfiguracjach technicznych wybranych przez producenta.

Prostotę obsługi zapewnia system operacyjny Android™, pozwalający na łatwe i intuicyjne korzystanie z urządzenia i wspomagający użytkownika krok po kroku za pomocą precyzyjnych wskazówek. Wystarczy wybrać markę i model serwisowanego pojazdu, a oprogramowanie automatycznie zaproponuje wszystkie dostępne funkcje.

Moduł Bluetooth łączący AXONE S z Navigator nano S pozwala ponadto mechanikowi na pracę w trybie bezprzewodowym, umożliwiając mu swobodne poruszanie się przy pojeździe, bez utraty połączenia z jego centralką. Wśród zalet tego narzędzia wymienić należy oczywiście także jego solidność, trwałość oraz wyjątkowy pięciocalowy, kolorowy i pojemny wyświetlacz, doskonale i jasno obrazujący wszystkie operacje i powiązane dane techniczne.

 

AXONE S TPS - to narzędzie wielofunkcyjne

Poza procedurami związanymi z obsługą opon można poszerzyć oprogramowanie AXONE S o dodatkowe funkcje, gdyż został on zaprojektowany jako narzędzie wielofunkcyjne. Przemyślany system wdrożony przez AXONE S stanowi idealną odpowiedź na potrzeby stacji wulkanizacyjnych.  Mechanik posiada dostęp do całego szeregu innych funkcji z zakresu elektroniki zawieszenia, wymiany i kontroli elektroniki klocków hamulcowych, układu klimatyzacji, rozruchu, zestawu wskaźników, oświetlenia i wiele innych.  Oprogramowanie pozwala mu na wykonanie przydatnego reset service. Dodając funkcję DIAGNOZA będzie można natomiast uczynić z AXONE S znakomite narzędzie diagnostyczne, pracujące z najwyższą skutecznością na wszystkich elektronicznych komponentach pojazdu, dające gwarancję znanego i wyjątkowo szerokiego pokrycia marek i modeli TEXA.

 

Navigator nano S

Jest to najbardziej zaawansowane urządzenie autodiagnostyczne przeznaczone do samochodów osobowych i dostawczych wyposażonych w gniazdo OBD.

Zaawansowane techniki miniaturyzacji pozwoliły na zmniejszenie o ponad 85% masy oraz wymiarów urządzenia w porównaniu do rozwiązania tradycyjnego, zachowując pełny potencjał i możliwości diagnozy.

 

Navigator nano S należy do nowej generacji urządzeń charakteryzujących się trzema podstawowymi cechami:

• zmniejszone wymiary: zwiększają praktyczność zastosowań i zajmują mniej miejsca w pojeździe posiada ergonomiczny kształt i wpinany jest bezpośrednio do gniazda diagnostycznego

• komunikacja bezprzewodowa: dzięki własnemu zasilaniu i komunikacji bezprzewodowej Bluetooth, mechanik może obsługiwać Navigatora nano w odległości do 100 metrów

• wszechstronność auto-diagnozy: dokładność, kompletność i zakres diagnostyki gwarantowane są przez oprogramowanie operacyjne IDC5 TEXA oraz zgodność z protokołem J2534 PASS-THRU*.

 

Oprogramowanie Texa Info na PC

Texa posiada oprogramowanie Taxa Info zawierające dane regulacyjne pojazdów, schematy elektryczne, momenty dokręcania śrub, dane rozrządów, rysunki poglądowe itp. Oprogramowanie nie wyłącza się, co oznacza, że raz kupione pozostaje na komputerze użytkownika. Posiadając oprogramowanie Texa Info użytkownik nie musi co roku ponosić kosztów dostępu do informacji technicznej, co w znacznym stopniu pozwala ograniczyć koszty utrzymania warsztatu.

W zestawie z Axone S oprogramowanie Texa Info uruchomione jest na osobnym PC lub laptopie.

 

Specyfikacja techniczna:

AXONE S

  • Procesor: ARM Cortex A8 800MHz
  • Pamięć RAM: 1 GB DDR3
  • Pamięć Flash: 4GB iNAND
  • Pamięć zewnętrzna: Karta SD
  • System Operacyjny: Android™ JB 4.2.2
  • Ekran: rozmiar: 5“ 32M kolorów, Typ: LCD-TFT,
  • Rozdzielczość: 800x480 pixel, Ekran dotykowy: pojemnościowy
  • Sygnalizacja wzrokowa: LED RGB
  • Sygnalizacja audio: mikrofon
  • Złącza zasilające: Złącze USB z okablowaniem
  • Złącza komunikacyjne: Złącze USB z okablowaniem
  • Komunikacja bezprzewodowa: Bluetooth klasy 2, Wi-Fi 802.11 b / g /n, zgodny z WPA / WPA2, Antena wewnętrzna
  • Zasilanie zewnętrzne: zasilanie 5 V, 1.2 A
  • Temperatura pracy: 0 ÷ 45 °C
  • Wymiary: 158x83,5x17,5 mm
  • Waga: 215 g

 

NAVIGATOR NANO S

  • Procesor: CORTEX M3 STM32F103 72MHz
  • Pamięć zewnętrzna SRAM: 8 MBit z systemem 512 KBytes x 16 bit
  • Pamięć zewnętrzna NAND Flash: 2 GBit x 8 bit
  • Bateria wewnętrzna: polimerowo-litowa, jednokomorowa, 3.7 V 250 mA/h
  • Akumulator pojazdu: system 12 VDC
  • Zasilanie zewnętrzne: 8 ÷ 16 V
  • Połączenie bezprzewodowe: Bluetooth Classe 1
  • Połączenie przewodowe: Virtual RS232 przez USB 2.0 Device
  • Multiplekser elektroniczny: 2-kanałowy, 13 niezależnych pozycji
  • Złącze diagnostyczne: OBD
  • Typy protokołów diagnostycznychch: Kody błyskowe (blink codes), K – L (z ochroną przeciwprądową 60 mA) ISO9141-2, ISO14230, CAN ISO 11898-2, CAN ISO 11898-3, SAE J1850 PWM e VPW
  • Złącze zasilania: OBD
  • Sygnalizacja wizualna: LED dwukolorowy zielony / żółty
  • Sygnalizacja akustyczna: Buzzer
  • Dopuszczalne zużycie: typowe przy 12 Vdc: 120 mA, maksymalnie do 12 Vdc: 200 mA
  • Temperatura pracy: 0 ÷ 50 °C
  • Temperatura magazynowania: -20 ÷ 60 °C
  • Wilgotność robocza: 10% ÷ 80% bez skroplin
  • Wymiary: 51x23x100 mm
  • Waga: 72 g

Normy:

• Dyrektywa: 1999/5/CE

• Bezpieczeństwo: EN 60950-1

• Zgodność elektromagnetyczna: EN 301 489-1, EN 301 489-17

• System radiowy: EN 300 328-2

 

TPS KEY

  • Procesor: Cortex M0+ , 48 MHz
  • Koprocesor: standardowy na FPGA (komunikacja z czujnikami)
  • Pamięć: 16 MB
  • Częstotliwość transmisji: 125 kHz
  • Częstotliwość odbioru: 315 MHz - 433 MHz - 434 MHz
  • Pobór prądu: 350 mA na złączu USB
  • Wymiary: 37x72x16,5 mm
  • Waga: 36 g

OPROGRAMOWANIE INFORMACJI TEHNICZNEJ IDC5 NA LAPTOPA

  • Wymagany system Windows 7 lub wyższy
  • zawiera dane techniczne i regulacyjne pojazdów, czasy napraw, schematy elektryczne, skrzynki bezpieczników, rysunki poglądowe itp
  • oprogramowanie nie wygasa po roku czasu
  • oprogramowanie jest aktualizowane wraz z aktualizacją oprogramowania diagnostycznego, dzięki temu pozwala zaoszczędzić pieniądze.