Obniżka! Tester diagnostyczny Texa NAVIGATOR TXTs z oprogramowaniem CAR LIGHT Zobacz większe

Tester diagnostyczny Texa NAVIGATOR TXTs z oprogramowaniem CAR LIGHT

TXD07213

Nowy produkt

NAVIGATOR TXTs z oprogramowaniem CAR dla samochodów osobowych i dostawczych. Można go rozszerzyć o samochody ciężarowe, motocykle, maszyny rolnicze.

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

10 184,40 zł brutto

-20%

12 730,50 zł brutto

Więcej informacji

NAVIGATOR TXT jest wielomarkowym i wielośrodowiskowym interfejsem przeznaczonym do bezprzewodowej komunikacji ze wszystkimi jednostkami wizualizacyjnymi: AXONE 3 Mobile, AXONE PalmTop, AXONE Pad i MULTI PEGASO, oraz dowolnym komputerem PC. Dzięki bezprzewodowej technologii Bluetooth można swobodnie pracować na nim wokół samochodu w swoim warsztacie. NAVIGATOR TXT jest ostatnią nowością firmy TEXA w zakresie interfejsów do diagnostyki wielomarkowej. Jest on w stanie łączyć się i dialogować z systemami kontroli elektronicznej pojazdów samochodowych, gwarantując jakość pracy i prędkość. Dzięki wewnętrznej pamięci 64 Mb, jest w stanie zapamiętać wszystkie programy komunikacyjne pozostające w użytku w momencie uruchomienia programu diagnostycznego, pamięć odzyskuje informacje już zapamiętane, pozwalając na skrócenie w 70% czasu oczekiwania na komunikację z centralką. Ponadto wbudowany automatyczny przełącznik umożliwia komunikację z centralkami wszystkich modeli i marek pojazdów. Zbędne staje się zastosowanie adapterów, ponieważ podłączenie samego kabla do gniazda diagnostycznego gwarantuje komunikację.

 

Oprogramowanie:

TEXA IDC5 LIGHT, która jest kolejnym krokiem na drodze do profesjonalnego wsparcia mechaników w ich codziennej pracy. Poprzez ulepszenie kodu źródłowego oprogramowania osiągnięto wyjątkową prędkość komunikacji z diagnostyką, zapewniając niespotykaną dotąd szybkość pracy w warsztacie. Nowe oprogramowanie będzie wdrażane stopniowo we wszystkich środowiskach diagnostycznych TEXA, począwszy od października

Projekt oprawy graficznej IDC5 został udoskonalony tak, aby posiadał bieżące rozwiązania konsumenckie, dzięki czemu wszystkie ścieżki dostępu dla operacji związanych z konserwacją i naprawą, stają się łatwiejsze i jeszcze bardziej intuicyjne. Ponadto wszystkie strony diagnostyczne zostały przebudowane, aby dostarczyć użytkownikowi szczegółowych informacji technicznych. Unowocześnione zostało także menu startowe i obecnie rozwija się w pionie: rozwiązanie to pozwala na łatwe przewijanie wszystkich elementów bez zmiany strony, w tym również z zastosowaniem “touch gesture”, które umożliwia powiększanie wybranych obszarów ekranu za pomocą palców.

Na zainteresowanie zasługuje również nowa funkcja „Interaktywne Schematy Elektryczne„* służąca do przeglądania schematów z wykorzystaniem animacji podzespołów i generująca interaktywną mapę przebiegu sygnałów wchodzących i wychodzących z jednostek sterujących. Wykorzystywana jest również do wizualizacji i zarządzania parametrami pojazdu, dostępnymi również w postaci wykresów graficznych i filtrowanych poprzez wyszukiwanie tekstowe lub wybieranie tylko tych, którymi jesteśmy rzeczywiście zainteresowani.

Kolejną ważną nowością zaprezentowaną we Frankfurcie na targach Automechanika jest możliwość dalszego rozszerzenia diagnostyki zapewnionej przez oprogramowanie przy użyciu TEXA APP, wirtualnego sklepu, poprzez który można aktywować wiele aplikacji z zakresu napraw pojazdów.

Wchodząc do działu PARTNER APP użytkownik otrzymuje bezpośredni dostęp do najlepszych baz danych zawierających procedury naprawcze, informacje techniczne, dane konserwacji i przeglądów odnoszących się do wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych pozostających obecnie w obiegu. Jest to prawdziwa diagnostyka interaktywna, ponieważ IDC5 sygnalizuje diagnoście dostępność nowych zasobów, które mogą być wykorzystane do ukończenia naprawy, na przykład po wyborze określonego typu pojazdu z bazy. Poprzez wykorzystanie baz danych wspierających diagnostykę, narzędzia TEXA stają się wyznacznikiem innowacyjności w świecie napraw. Mechanicy mają możliwość dostosowania własnego urządzenia do własnych potrzeb, uzupełniając je o wiele funkcji przydatnych w warsztacie.

Zastosowanie:

NAVIGATOR TXT CAR jest przeznaczony do pracy na samochodach osobowych i dostawczych.

ALFA ROMEO ASTON MARTIN AUDI BMW CHEVROLET
CHRYSLER CITROEN DACIA GM DAEWOO DAIHATSU
FERRARI FIAT FORD FSO HONDA
HUMMER HYUNDAY ISUZU JAGUAR JEEP
KIA MOTORS LADA LANCIA LAND ROVER LEXUS
LOTUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ
MG MINI MITSUBISHI NISSAN OPEL
PAGANI PEUGEOT PORSCHE PROTON RENAULT
ROVER SAAB SEAT SKODA SMART
SSANGYONG SUBARU SUZUKI TATA TOYOTA
VOLKSWAGEN VOLVO i wiele innych...

 

Możliwość rozszerzenia:

- BIKE (P07833)

- TRUCK (P07823)

- AGRI (P07873)

 

Dane techniczne:

Wymiary i waga: 160x170x55 mm, 1,0 kg

Procesor: INTEL PXA255 400MHz

Pamięć wewnętrzna: SDRAM 64 Mb, FLASH 64 Mb

Zasilanie zewnętrzne: 8÷32 Volt

Zużycie przy 12V: 0.25 A typowe

Zużycie przy 24V: 0.18 A typowe

Zużycie przy 12V power mini-din 4 pin lub z kabla diagnostycznego

Złącza USB: 1 złącze USB 2.0 device, 1 złącze USB2.0 Host z możliwością aktualizacji SW poprzez USB storage.

Połączenie bezprzewodowe z komputerem PC: Bluetooth 2.0

Multiplekser elektroniczny: 13 linii K, 13 linii L, z ochroną 100mA sterowaną przez FPGA

Złącze diagnostyczne: AMP seria CPC2 28 pin złącza męskie

Temperatura pracy: 0oC/+45oC

Temperatura magazynowania: -20oC/+60oC

Wilgotność robocza: 10%÷80% bez skrolpin

 

Protokoły komunikacyjne: 

Kody błyskowe (blink codes)

CAN ISO 11898 i ISO 15765-4, K, L, ISO 9141-2, ISO 14230 (Keyword 2000), SAE J1850 PWM 41.6 Kbps i VPW 10.4 Kbps, ISO 11519-2, SAE J1708- FMS kompatybilny

EOBD (wszystkie protokoły): ISO 15031-5, ISO 15765-4

NAVIGATOR TXT jest kompatybilny z protokołem PASS- THRU SAE J2534-1 API. Więcej informacji na ten temat na stronie www.wega.net.pl

Numer katalogowy Texa D07213