Delphi DS150E z oprogramowaniem CAR MAX i roczną aktualizacją (12 m-cy)

PLHSV10517CARAKT

Nowy produkt

Oryginalne urządzenie Delphi – tester elektroniki DS150E z oprogramowaniem CAR MAX do samochodów osobowych i dostawczych z roczną aktualizacją. Tester zapewnia pełną swoboda poruszania się przy korzystaniu z urządzenia (dzięki technologii bezprzewodowej Bluetooth).

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

8 800,00 zł brutto

Więcej informacji

Oryginalny tester diagnostyczny Delphi DS150E CAR MAX z licencją na aktualizację przez 12 m-cy

+ zestaw przewodów diagnostycznych CAR do samochodów osobowych GRATIS!

Zestaw pozwala zaoszczędzić czas podczas naprawy, wymagając przy tym minimalnych inwestycji. DS150E zapewnia pełną swobodę poruszania się przy korzystaniu z urządzenia dzięki technologii bezprzewodowej Bluetooth.

 

Główne zalety urządzenia DS150E:

- Nowoczesna technologia,

- Szeroka gama obsługiwanych marek i typów pojazdów,

- Łatwe w obsłudze oprogramowanie posiadające funkcjonalność rozbudowanego testera,

- Oprogramowanie do instalacji na PC, laptopie lub tablecie,

- Szybka obsługa dzięki prostej i intuicyjnej nawigacji,

- Stosunek możliwości do ceny,

- Bezprzewodowa komunikacja Bluetooth,

- Obsługa 22 000 aplikacji (41 marek samochodów),

- Łatwa aktualizacja oprogramowania,

- Niezawodność.

 

Zakres dostawy:

- Nowy moduł DS150E New VCI ze złączem 16-pin OBD do połączenia z samochodem,

- Klucz zabezpieczający HASP,

- Walizka transportowa

ZESTAW PRZEWODÓW DIAGNOSTYCZNYCH CAR GRATIS!

Zestaw kabli CAR:

- przewód diagnostyczny Mercedes 38 pin

- przewód diagnostyczny BMW 20 pin 

- przewód diagnostyczny Audi 2 + 2 pin

- przewód diagnostyczny PSA 30 pin

- przewód diagnostyczny PSA 2 pin

- przewód diagnostyczny OPEL 10 pin

- przewód diagnostyczny FIAT 3 pin

- kabel zasilający

100% produktów jest testowanych przed wysyłką do klienta.

Skorzystajcie Państwo z doświadczenia producenta części motoryzacyjnych, światowego lidera w zakresie wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, blisko współpracującego z wieloma producentami samochodów:

17 000 inżynierów w 33 ośrodkach technicznych na całym świecie,

Ponad 1 400 patentowanych wynalazków rocznie,

Ponad 50 lat doświadczenia w dziedzinie elektroniki,

Narzędzia do badania elementów i systemów elektronicznych cenione przez wszystkich producentów.

Urządzenia diagnostyczne Delphi oferują najnowsze rozwiązania opracowane zarówno w Ośrodkach Technicznych Delphi jak i te, które maja swoje źródło w ścisłej współpracy z wiodącymi firmami w zakresie innowacji technicznych. Dzięki Delphi będziecie gotowi odpowiedzieć na najnowsze wyzwanie rynku - rosnące znaczenie problemów związanych z elektroniką.

 

Oprogramowanie:

W cenę testera wliczona jest licencja MAX oraz roczna aktualizacja bez blokady programowej, co gwarantuje nieograniczoną możliwość pracy z urządzeniem. Dodatkowo w ciągu roku pojawiają się 3 - 4 aktualizacje do pobrania przez Internet.

Klienci z wykupioną aktualizacją otrzymują w gratisie Informację Techniczną Hayness Pro Basic oraz infolinię w ramach abonamentu.

WYBÓR POJAZDU:

WYBÓR POJAZDU OPEL:

INFORMACJA O PODŁĄCZENIU:

POŁĄCZENIE ZE STEROWNIKIEM:

INFORMACJA O BŁĘDACH:

KASOWANIE BŁĘDÓW:

WYBÓR PARAMETRÓW:

PRZEGLĄD PARAMETRÓW CYFROWY:

PRZEGLĄD PARAMETRÓW GRAFICZNY:

PRZEGLĄD PARAMETRÓW:

TEST ELEMENTÓW WYKONAWCZYCH:

WYBÓR REGULACJI SYSTEMU:

OPIS PROGRAMOWANIA WTRYSKIWACZA:

PRZYGOTOWANIE DO WYDRUKU:

 

Oprogramowanie MAX umożliwia:

  1. Przeprowadzenie diagnostyki według normy EOBD,
  2. Odczytanie i kasowanie kodów usterek,
  3. Kasowanie kontrolek serwisowych,
  4. Odczyt parametrów komputera w czasie rzeczywistym (w trybie cyfrowym oraz na wykresach),
  5. Aktywację elementów wykonawczych,
  6. Regulacje,
  7. Kodowanie: sterowników, wtryskiwaczy itp
  8. Automatycznie skanowanie modułów elektronicznych oraz zmianę parametrów komputera dla systemów: ABS, Airbag, Sterowania silnikiem (benzyna i diesel), Skrzynia biegów, Immobilizer, Klimatyzacja, Tablica wskaźników, System komfortu, itp.

Funkcje podstawowe:

KONTROLA: Wtrysk benzyny, wtrysk oleju napędowego, układy zgodne z wymogami EOBD (normy: J1850 PWM ISO 11519, J1850 VPW ISO 11519, CAN SAE J2284, ISO 9141-2, ISO 14230),cyfrową transmisję danych, np. linie CAN, ABS, AIRBAG, przekładnię automatyczną, klimatyzację, immobilizer, zapłon elektroniczny, ASR, wspomaganie kierownicy, sprzęgło elektroniczne, zawieszenie, ogrzewanie, nawigację satelitarną, zestaw wskaźników, system komfortu, centralny zamek, autoalarm, pomoc parkowania, ciśnienie opon, napęd, przestrzeń pasażerską, koła skrętne, regulację reflektorów, automatyczny wyłącznik świateł, modulację światła lewego, modulację światła prawego, pilota, regulację reflektorów, regulację foteli i lusterek, dach elektryczny i inne.

- OBSERWACJA: Rzeczywistych parametrów sygnałów dochodzących do sterownika np. oporność lub temperaturę odczytaną z czujników, czas wtrysku dla poszczególnych wtryskiwaczy, wyprzedzenie zapłonu, otwarcie przepustnicy, napięcie sondy lambda i inne. Stanów: zaworu EGR, obwodu sondy lambda, klimatyzacji, wentylatorów, kluczyka elektronicznego, pedału przyspieszenia i inne.

- KASOWANIE: Kontrolek serwisowych, błędów zapamiętanych przez sterownik i innych.

- AKTYWOWANIE ELEMENTÓW WYKONAWCZYCH: regulatorów biegu jałowego, pomp paliwa, wtryskiwaczy, cewek zapłonowych, zaworów EGR, kompresorów klimatyzacji, wentylatorów, kontrolek serwisowych, i innych.

- REGULACJE: składu CO w spalinach, konta wyprzedzenia wtrysku, prędkości biegu jałowego, kasowanie autoadaptacji sterownika, wprowadzanie nastawów podstawowych np. zespołu przepustnicy, czujnika kąta skrętu, zestrojenie koła fonicznego, reflektorów i inne.

- ORAZ: programowanie wtryskiwaczy, uruchamianie w trybie awaryjnym silnika (z pominięciem funkcji immobilizera), programowanie nowych kluczyków, programowanie zestawów wskaźników, ustawienie czujnika kąta skrętu, obsługa TPMS, wypalanie DPF,  i inne.

Marki obsługiwanych samochodów osobowych i dostawczych: 

ABARTH, ALFA ROMEO, AUDI, BENTLEY, BMW, CADILLAC, CHEVROLET, CHRYSLER, CITROEN, DACIA, DEAWOO, DAIHATSU, DODGE, FERRARI, FIAT, FORD, FOTON, GWM, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, IVECO, JAGUAR, JEEP, JINBEI, JMC, KIA, LAMBORGHINI, LANCIA, LAND ROVER, LEXUS, LOTUS, MAHINDRA/ RENAULT, MASERATI, MAZDA, MERCEDES, MG, MINI, MITSUBISHI, MULTICAR, NISSAN, OPEL/ VAUXHALL, PEUGEOT, PORSCHE, RENAULT, ROLLS-ROYCE, ROVER, SAAB, SAMSUNG, SEAT, SHUANGHUAN, SKODA, SMART, SSANG YONG, SUBARU, SUZUKI, TATA, TOYOTA, UAZ, VOLKSWAGEN, VOLVO, YUCHAI

 

Charakterystyka techniczna:

  • Wymiary modułu - 150 x 75 x 22 mm
  • Komunikacja - technologia bezprzewodowa Bluetooth
  • Temperatura pracy - od 0 do +40 C
  • Zasilanie - 12~24V
  • Ciężar modułu - 0,49 kg

Zalecane wymagania systemowe:

  • Procesor Intel® Pentium® i3 lub lepszy
  • System operacyjny; Windows 10 Windows 8, Windows 7,
  • Pamięć operacyjna od 2048MB RAM (w zależności od systemu operacyjnego)
  • Rozdzielczość monitora 1024 x 768 lub większa
  • Połączenie z Internetem, komunikacja Bluetooth lub USB
  • Oprogramowanie Microsoft. NET Framework 4.5, Adobe Acrobat Reader 4.0 lub późniejsze

Producent: Delphi

Symbol: PLHSV10517CARAKT

Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem firmy Delphi w Polsce

 

Dodatkowe informacje na temat zakupu urządzenia można uzyskać pod numerem telefonu: 602 351 982.

 

 ***

Jak można odróżnić produkt Delphi od taniej imitacji?

Ostrzegamy, że na rynku można kupić niskiej jakości kopie urządzenia diagnostycznego Delphi. Wyglądem przypominają oryginalne testery dostarczane przez Delphi jednak dokładność realizowanych przez nie pomiarów znacząco odstaje od tego, co oferują produkty oryginalne. Nieautoryzowane urządzenia mogą wystawić na szwank zaufanie do warsztatu i narazić warsztat i klienta na znaczne koszty.

Ich produkcja odbywa się bez wykorzystania dostępu do zasobów i środków finansowych, którymi dysponuje Delphi. Nie testuje się ich na dużej grupie pojazdów z wykorzystaniem wiedzy inżynierskiej i szczegółowo opracowanych standardów jakościowych. Dlatego istnieje realne zagrożenie, uszkodzenia przez te urządzenia komponentów ECU testowanego pojazdu.

Na obrazku obok przedstawione są dwa produkty z logiem DELPHI. Jeden fałszywy a drugi oryginalny. Logo po lewej stronie jest niskiej jakości, niedbale umieszczone na nieoryginalnym produkcie.

Trzymając urządzenie w ręce, z łatwością można odnaleźć różnicę. Oryginalny produkt Delphi posiada gumowe wykończenie, które zapewnia pewny chwyt. Kopie zazwyczaj wykonane są z plastiku niskiej jakości.

Górna część urządzenia Delphi jest wykończona gładkim matowym aluminium, natomiast produkty nieoryginalne srebrną świecącą powłoką. Oficjalny produkt Delphi DS150E posiada komunikację Bluetooth, podczas gdy większość imitacji nie ma takiej opcji. Wiec jeśli tester nie jest wyposażony w Bluetooth jest pewne, że to produkt nieoryginalny.

 

Na odwrocie urządzenia powinien znajdować się 6-cio cyfrowy numer seryjny zaczynający się od „30” oraz informacja o kraju wytworzenia. W przypadku produktu oryginalnego Delphi będzie to napis „Made in Sweden”. Jeśli na naklejce urządzenia jest napisane „Made in China” nie jest ono oryginalne. Na spodzie urządzenia znajduje się wejście na kartę MicroSD, która zapewnia dodatkową funkcjonalność testera – (Fly Recorder) – Rejestrator Parametrów Rzeczywistych. Imitacje są go pozbawione, co uniemożliwia rejestrowanie rzeczywistych parametrów w czasie jazdy.

Waga urządzenia Delphi to 485g podczas, gdy nieoryginalne ważą jedynie 445g z powodu użycia materiałów niskiej jakości, braku komunikacji Bluetooth czy funkcji rejestrowania parametrów rzeczywistych podczas jazdy (Fly Recorder). Podzespoły niskiej jakości mogą być powodem problemów z elektroniką czy przegrzewania się urządzenia.

Płyta CD z nieoryginalnym oprogramowaniem zazwyczaj jest dostarczana ze słabej jakości nadrukiem. Nie należy używać takiej płyty. Jest to realne zagrożenie dla komputera.

Program do testera można pobrać bezpośrednio ze strony http://europe.delphi-dso.com

Jeśli podczas instalacji uruchomi się dodatkowy program aktywacyjny, należy natychmiast przerwać instalację. Nie warto ryzykować stosując imitacje oryginalnych produktów. Fałszerze nie tylko naruszają przepisy prawa dostarczając niskiej jakości podróbki, ale także mogą skutecznie obniżyć poziom usług, które warsztaty oferują klientom. Produkty przez nich dostarczane mogą być niebezpieczne dla użytkownika, powodować uszkodzenia diagnozowanego samochodu i przekłamywać wyniki pomiarów.