AXONE Nemo z oprogramowanie OHW + Navigator TXTs

TXZ127C0

Nowy produkt

NAJNOWSZE URZĄDZENIE TEXA AXONE NEMO to produkt, który zastępuje AXONE 4. Urządzenie jest odporne na kurz, upadki, a nawet zanurzenie w wodzie. 

Więcej szczegółów

3 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

27 852,12 zł brutto

-20%

34 815,15 zł brutto

Więcej informacji

AXONE NEMO to najnowszy flagowy produktu TEXA. Przy konstrukcji urządzenia projektanci wykazali się dwudziestopięcioletnim doświadczeniem zdobytym podczas współpracy z tysiącami warsztatów z całego świata. Axone Nemo jest odpowiedzią na oczekiwania mechaników oraz rewolucją w pracy w nadchodzącej przyszłości. Kolejną zaletą urządzenia jest to, że NEMO pracuje z piątą już wersją oprogramowania firmy TEXA, która dostosowana została specjalnie do potrzeb warsztatów. 

Zaawansowana technologia AXONE Nemo dorównuje najlepszym tabletom dostępnym na rynku, jednak wyróżnia się specjalnie zaprojektowaną oraz dostosowaną do trudnych warunków pracy w warsztacie konstrukcją.  Wygodę pracy zapewnia zastosowanie wydajnych akumulatorów oraz prędkość przeprowadzania wszystkich operacji diagnostycznych. Urządzenie charakteryzuje się także bardzo dużą wytrzymałością na wstrząsy, a także wodę i kurz. Chronione Międzynarodowym Patentem rozwiązanie TEXA umożliwia urządzeniu utrzymywanie się na powierzchni wody. Magnezowa obudowa nadaje sprzętowi niespotykaną dotąd wytrzymałość i sztywności zarazem tworząc je niezwykle lekkim. Dodatkową zaletą zastosowania zaawansowanego rodzaju obudowy jest doskonałe odprowadzanie ciepła, co umożliwiło zastosowanie niezwykle wydajnych podzespołów.

Kolejną światową nowością wprowadzoną przez AXONE Nemo jest możliwość szybkiego instalowania modułów magnetycznych zdolnych do poszerzenia możliwości urządzenia; utrzymuje go zawsze w gotowości do ewentualnego poszerzenia funkcjonalnego m.in. o moduł termowizyjny, który pozwala na wykonywanie bardzo dokładnych testów i kontroli nawet w pojazdach elektrycznych i hybrydowych coraz częściej spotykanych na rynku.

Dane techniczne:

-12 calowy pojemnościowy ekran o wysokiej rozdzielczości 2440x1820,

-szkło Gorilla Glass,

-processor Intel® Quad Core N3160,

-pamięć RAM 8 GB i Dysk SSD 250 GB,

-Wi-Fi Dual-channel,

-energooszczędny Bluetooth® 4.0.

 

Wyposażenie:

-dotykowy ekran z nowym interfejsem graficznym gwarantują intuicyjne i komfortowe użytkowanie,

-nowe oprogramowanie IDC5 z całkowicie przeprojektowaną architekturą typu "user experience”,

-funkcja “touch gesture”, umożliwia kontrolę interfejsu graficznego poprzez np. dotknięcie ekranu palcami z góry na dół w celu dotarcia do pożądanych funkcji, oferując także powiększanie tekstu i innych elementów oprogramowania,

-pakiet czujników, który składa się z barometru, akcelerometru, żyroskopu, kompasu i czujnika światła,

-dwie kamery o rozdzielczości 5 megapikseli, jednej z przodu i jednej z tyłu, (zawierającej ponadto Flash/latarkę i autofocus, bardzo przydatnych podczas robienia, zapisywania i udostępniania)

- moduły Ethernet Broad R i DoIP/LAN, umożliwiające bezpośrednie połączenie z samochodami wyposażonymi w nowy standard ISO 13400 (DoIP Diagnostic over Internet Protocol).

 

AXONE Nemo został zaprojektowany, aby komunikować się ze wszystkimi urządzeniami diagnostycznymi i pomiarowymi TEXA, począwszy od linii NAVIGATOR (Navigator NANO S, NAVIGATOR TXTs, NAVIGATOR TXBe), poprzez linię analizy spalin (GASBOX, OPABOX, RC3, RC2) oraz pomiarów elektrycznych (TwinProbe i UNIProbe), kończąc na TPS KEY do obsługi systemów TPMS.

Navigator TXTs

NAVIGATOR TXTs jest wielomarkowym i wielośrodowiskowym interfejsem przeznaczonym do bezprzewodowej komunikacji ze wszystkimi jednostkami wizualizacyjnymi: AXONE PALMTOP, AXONE PAD, AXONE DIRECT, AXONE 4, MULTIPEGASO, oraz dowolnym komputerem PC. Dzięki bezprzewodowej technologii Bluetooth można swobodnie pracować na nim wokół samochodu w swoim warsztacie. NAVIGATOR TXT jest ostatnią nowością firmy TEXA w zakresie interfejsów do diagnostyki wielomarkowej. Jest on w stanie łączyć się i dialogować z systemami kontroli elektronicznej pojazdów samochodowych, gwarantując jakość pracy i prędkość. Dzięki wewnętrznej pamięci 64 Mb, jest w stanie zapamiętać wszystkie programy komunikacyjne pozostające w użytku w momencie uruchomienia programu diagnostycznego, pamięć odzyskuje informacje już zapamiętane, pozwalając na skrócenie w 70% czasu oczekiwania na komunikację z centralką. Ponadto wbudowany automatyczny przełącznik umożliwia komunikację z centralkami wszystkich modeli i marek pojazdów. Zbędne staje się zastosowanie adapterów, ponieważ podłączenie samego kabla do gniazda diagnostycznego gwarantuje komunikację.

Dane techniczne:

Wymiary i waga: 160x170x55 mm, 1,0 kg

Procesor: INTEL PXA255 400MHz

Pamięć wewnętrzna: SDRAM 64 Mb, FLASH 64 Mb

Zasilanie zewnętrzne: 8÷32 Volt

Zużycie przy 12V: 0.25 A typowe

Zużycie przy 24V: 0.18 A typowe

Zużycie przy 12V power mini-din 4 pin lub z kabla diagnostycznego

Złącza USB: 1 złącze USB 2.0 device, 1 złącze USB2.0 Host z możliwością aktualizacji SW poprzez USB storage.

Połączenie bezprzewodowe z komputerem PC: Bluetooth 2.0

Multiplekser elektroniczny: 13 linii K, 13 linii L, z ochroną 100mA sterowaną przez FPGA

Złącze diagnostyczne: AMP seria CPC2 28 pin złącza męskie

Temperatura pracy: 0oC/+45oC

Temperatura magazynowania: -20oC/+60oC

Wilgotność robocza: 10%÷80% bez skrolpin

TEXA IDC5, jest kolejnym krokiem na drodze do profesjonalnego wsparcia mechaników w ich codziennej pracy. Poprzez ulepszenie kodu źródłowego oprogramowania osiągnięto wyjątkową prędkość komunikacji z diagnostyką, zapewniając niespotykaną dotąd szybkość pracy w warsztacie. Nowe oprogramowanie będzie wdrażane stopniowo we wszystkich środowiskach diagnostycznych TEXA, począwszy od października

 

Aby dowiedzieć się więcej o najnowszym oprogramowaniu TEXA IDC5 zachęcamy do lektury:  http://wega.net.pl/aktualnosci/1204/

Numer katalogowy TEXA: Z12720