Stacja klimatyzacji ALASKA PREMIUM HFO Magneti Marelli

MMD007950015240

Nowy produkt

ALASKA PREMIUM HFO jest w pełni automatycznym urządzeniem Magneti Marelli, opracowanym dla diagnozy i obsługi instalacji klimatyzacji.  ALASKA PREMIUM HFO została opracowana w 2017 roku i zastąpiła CLIMA-TECH TOP HFO.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

15 350,40 zł brutto

-20%

19 188,00 zł brutto

Więcej informacji

Automatyczna stacja diagnostyki i napełniania klimatyzacji Magneti Marelli ALASKA PREMIUM HFO
+ Bogaty zestaw startowy GRATIS!
+ Szkolenie i uruchomienie w siedzibie Państwa firmy + SZKOLENIE - KLIMATYZACJA
z wydaniem „Zaświadczenia o odbytym szkoleniu” zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. poz 881) w siedzibie firmy Wega s.c.

Alaska to najnowsza linia stacji do klimatyzacji włoskiej firmy Magneti Marelli.
Urządzenia do obsługi instalacji klimatyzacji serii Alaska to wynik długoletniej pracy i doświadczenia Magneti Marelli w zakresie badania i diagnostyki tychże układów. Przy tworzeniu szczególną uwagę poświęcono obecnemu zapotrzebowaniu warsztatów w innowacyjne i ułatwiające pracę rozwiązania. Maszyny zyskały nowy wygląd oraz dodatkowe, opatentowane podłoże techniczne.

ALASKA PREMIUM HFO to urządzenie do napełniania i diagnostyki instalacji klimatyzacji, w których używany jest nowy czynnik chłodniczy HFO-1234yf. Wyposażone w całkowicie automatyczne funkcje. i spełniające postanowienia europejskich i amerykańskich przepisów dotyczących bezpieczeństwa, a także postanowienia dyrektyw SAE (Society of Automotive Engineers). Wydajność systemu wentylacji gwarantuje najlepszą zdolność rozpraszania ciepła, a umieszczenie wentylatora tachometrycznego na dole urządzenia umożliwia usuwanie również ulatniającego się ewentualnie gazu i przesyłanie go na zewnątrz za pomocą instalacji wentylacyjnych warsztatu samochodowego. Dwa tryby odzyskiwania środka chłodzącego, opracowane zgodnie z normą SAE i w celu ułatwienia pracy osobie obsługującej urządzenie, spełniają wymogi z zakresu czasu pracy warsztatu samochodowego. Dodatkowo umożliwia identyfikację czynnika chłodzącego przy pomocy opcjonalnego identyfikatora. Urządzenie wyposażone jest w bazę ostatnich serwisów oraz diagnostykę pomocną w wykrywaniu usterek w klimatyzacji jak również test azotowy z użyciem wbudowanego czujnika ciśnienia. Funkcja płukania układu klimatyzacji pozwala na usunięcie zanieczyszczeń olejowych. Wszystkie operacje widoczne na czytelnym ekranie LCD są na bieżąco drukowane.
Innowacyjne alarmy robocze sygnalizują nieprawidłowości działania urządzenia, instalacji samochodowej i serwisu technicznego.

Wyposażenie urządzenia:

  • Programator, oraz wysokiej klasy elektroniczny system sterowania elektrozaworami
  • Zawory bezpieczeństwa
  • Czujniki ciśnienia
  • Czujnik ciśnienia w butli (pomiar ciśnienia w butli wraz z alarmem)
  • Dodatkową chłodnicę (z elektrowentylatorem) czynnika chłodzącego
  • Dwa manometry analogowe z sugerowanym ciśnieniem
  • Drukarkę termiczną
  • Wbudowaną bazę danych z wyborem pojazdu samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych oraz maszyn rolniczych i możliwością uzupełnienia o dodatkowe pojazdy wraz z diagnostyką i bazą ostatnich serwisów
  • Wagi elektroniczne na olej oraz czynnik
  • Przewody serwisowe o długości 3m z możliwością przedłużenia zgodne z normą J2888
  • Wyświetlacz LCD
  • Cztery zbiorniczki na olej odzyskany, olej świeży, kontrast oraz olej do pojazdów hybrydowych
  • Pas grzewczy
  • Złącze do płukania układu
  • Pojemnik POE/UV (samochody hybrydowe) z szybkozłączką
  • Identyfikator czynnika chłodniczego(opcja)
  • Pas grzewczy
  • Złącze do azotu (max 15 bar)
  • Złącze USB
  • Szybkozłącza Parker zgodne z normą J2888

Funkcje urządzenia :

  • odzysk czynnika chłodzącego zawartego w A/C
  • oczyszczanie czynnika z zanieczyszczeń mechanicznych
  • odwadnianie czynnika poprzez filtrowanie
  • separacja czynnika od oleju zawartego w układzie
  • pomiar ilości odzyskanego czynnika
  • test obecności resztek czynnika w układzie
  • osuszanie układu za pomocą wydajnej pompy próżniowej
  • test szczelności układu
  • automatyczny wagowy wtrysk oleju w ilości założonej przez obsługującego lub manualny z kontrolą wzrokową
  • odzysk pozostałego czynnika z przewodów
  • możliwość pracy w trybie manualnym
  • rejestracja wykonywanych funkcji w formie wygodnego dla klienta wydruku
  • możliwość płukania układu czynnikiem
  • diagnostykę układu wraz z wydrukiem
  • bilans czynnika in/out
  • nieskomplikowany i tani serwis
  • automatyczny lub manualny spust gazów nieskroplonych
  • Możliwość aktualizacji bazy danych poprzez USB
  • Możliwość podpięcia azotu i pomiar z wydrukiem poprzez czujnik ciśnienia w stacji
  • Identyfikacja czynnika chłodzącego (opcjonalnie)

Dane techniczne:

  • Czynnik chłodniczy: R1234yf
  • Waga elektroniczna czynnika chłodzącego: - dokładność +/- 10 g
  • Wagi elektroniczne oleju świeżego/zużytego dokładność +/- 1 g
  • Próżniomierz elektroniczny: Kl. 1.0
  • Manometry niskiego ciśnienia/wysokiego ciśnienia: Kl. 1.6
  • Pojemność wewnętrznego zbiornika : 10 kg
  • Pojemność skokowa sprężarki: 300g/min
  • Przewody 3m
  • Wydajność pompy: 100 l/min
  • Stopień końcowej próżni: 5 Pa – 0.05 mbar
  • Filtr o złożonym o sicie molekularnym
  • Filtr mechaniczny z cienkiej siatki
  • Drukarka termiczna

PRZY ZAKUPIE STACJI KLIMATYZACJI ZESTAW STARTOWY GRATIS!
W zestawie ze stacją: para rękawic ochronnych, okulary ochronne, komplet przyłączy do butli zewnętrznej, odważnik wzorcowy do kalibracji wagi, klucz imbusowy do blokowania/opuszczania wagi, instrukcja obsługi, 100 szt. rękawic nitrylowych XL, pokrowiec ochronny, baner reklamowy, plakat reklamowy. Zestaw startowy dobraliśmy tak, żeby faktycznie można było od razu działać na wysokim poziomie.

SZKOLENIE - KLIMATYZACJA z wydaniem „Zaświadczenia o odbytym szkoleniu” zgodnie z Ustawą z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. poz 881)

Uczestnicy szkolenia
Każda osoba fizyczna wykonująca czynności polegające na odzysku substancji kontrolowanych lub fluorowanych gazów cieplarnianych z systemów klimatyzacji niektórych pojazdach samochodowych objętych zakresem dyrektywy 2006/40/WE oraz każda osoba przyjmująca dostawy substancji kontrolowanej lub fluorowanego gazu cieplarnianego jest obowiązana do posiadania zaświadczenia o odbytym szkoleniu przeprowadzonym według ROZPORZĄDZENIA KOMISJI (WE) NR 307/2008.

Cel szkolenia
Zapoznanie z wymogami ustawy, z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. poz. 881) o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych. Zdobycie kwalifikacji do wykonywania czynności określonych w ustawie potwierdzone „ Zaświadczeniem o odbytym szkoleniu” oraz wpisem do „Rejestru zaświadczeń o odbytym szkoleniu”.

PROGRAM SZKOLENIA

Część teoretyczna (4 godziny)
Działanie wykorzystywanych w pojazdach silnikowych systemów klimatyzacyjnych zawierających fluorowane gazy cieplarniane, wpływ na środowisko czynników chłodniczych będących fluorowanymi gazami cieplarnianymi i odpowiednie przepisy dotyczące ochrony środowiska

Podstawowa wiedza na temat działania systemów klimatyzacyjnych wykorzystywanych w pojazdach silnikowych zjawiska fizyczne wykorzystywane w systemach klimatyzacji,
Podstawowa wiedza na temat wykorzystania i własności fluorowych gazów cieplarnianych stosowanych jako czynniki chłodnicze w systemach klimatyzacyjnych w pojazdach silnikowych,
Wpływ czynników chłodniczych na środowisko,
Potencjał niszczenia warstwy ozonowej (ODP),
Potencjał tworzenia efektu cieplarnianego (GWP),
Podstawowa wiedza na temat stosowanych przepisów Dyrektywy 2006/40/WE, Rozporządzenia (WE) 842/2006, oraz Ustawy, z dnia 15 maja 2015 r. (Dz. U. poz. 881),
Powszechnie stosowane procedury odzysku fluorowanych gazów cieplarnianych,
Podstawowa wiedza na temat sposobów kontroli szczelności systemów klimatyzacyjnych w pojazdach silnikowych oraz znajomość obsługi i stosowania urządzeń do sprawdzania szczelności systemów klimatyzacyjnych zawierających fluorowane gazy cieplarniane

Część praktyczna (1h)
Przyjazne dla środowiska odzyskiwanie Fluorowanych gazów cieplarnianych

  • Postępowanie z butlą zawierającą czynnik chłodniczy,
  • Podłączanie i odłączanie zestawu do odzysku czynnika chłodniczego do króćców serwisowych stosowanego w pojeździe silnikowym systemu klimatyzacyjnego zawierającego fluorowane gazy cieplarniane,
  • Obsługa zestawu do odzysku czynnika chłodniczego.

Nr wpisu do jednostek wydających zaświadczenia o odbytym szkoleniu: FGAZ-Z/27/0021/16

Wyposażamy warsztaty klimatyzacji w potrzebne maszyny i urządzenia od 2002 roku. Służymy swoją radą przy doborze urządzeń oraz przy ich użytkowaniu. Prowadzimy szkolenia z zakresu klimatyzacji.

Materiały dodatkowe:

http://www.wegasklep.pl/img/cms/wegasc_Porównanie stacji AlaskaMM 2017.pdf

http://www.wegasklep.pl/img/cms/wegasc_ulotka_nowa_stacja_Alaska MM_2017.pdf