Zdjęcie produktu H2 BLASTER

H2 BLASTER

TEXA | Kod produktu: TXH175A0

Dostępny

29 240,00 zł

zawiera 23% VAT

H2 BLASTER to urządzenie do wodorowania silników, które zwiększa wydajność silnika, oraz zmniejsza zużycie paliwa i szkodliwą emisję.

Opis produktu

H2 BLASTER to urządzenie do wodorowania silników marki TEXA, które zwiększa wydajność silnika, oraz zmniejsza zużycie paliwa i szkodliwą emisję. Dzięki H2 BLASTER możemy bezinwazyjnie oczyścić wewnętrzne części silnika, jak i również DPF, EGR i Turbiny. Skuteczność i maksymalna wydajność H2 BLASTER wykorzystuje proces elektrolizy wody do wytworzenia mieszaniny wodoru i tlenu. Mieszanina, wtryskiwana za pomocą specjalnego przewodu serwisowego, dociera do komory spalania. Wyzwolony przez wysoką temperaturę gaz, reaguje zmieniając się w parę wodną o wysokim ciśnieniu. Tym sposobem rozpoczyna się proces dekarbonizacji. Para wodna przenika przez osad węglowy i usuwa jego złogi na tłokach, zaworach i końcówkach wtryskiwaczy oraz na innych elementach, które znajdują się między komorą spalania a rurą wydechową. Cały proces trwa około godziny, ale może też się przedłużyć w zależności od poziomu zanieczyszczenia silnika. Cały proces przebiega bez dodatków chemicznych, tylko wysokie ciśnienie 100% naturalna para. Wszystkie fazy monitorowane są przez NOS (NAVIGATOR OBD Service), który podłączony do gniazda diagnostycznego pojazdu, monitoruje czy procedura przebiega bezpiecznie. Gdzie działa H2 BLASTER? Elementami procesu dekarbonizacji, których dotyczy problem, są: -komora spalania (denko tłoka, trzonki zaworów, końcówki wtryskiwaczy) -Zawór EGR -turbina o zmiennej geometrii -filtr cząsteczek stałych -sonda lambda -katalizator -wszystkie elementy kolektora wydechowego Bezpieczeństwo dzięki unikalnym rozwiązaniom technicznym Wodór jest gazem łatwopalnym i wybuchowym. W związku z tym H2 BLASTER wyposażony jest w szereg rozwiązań dbających o bezpieczeństwo operatora. Urządzenie kontroluje ewentualne anomalie, gwarantując przy tym maksymalną skuteczność działania: -automatyczna wstępna kontrolna działających komponentów oraz czujników -czujnik wycieku wodoru -czujnik ciśnienia i temperatury w ogniwie -NOS, interfejs diagnostyczny OBD do kontrolowania stanu silnika podczas usługi -zawór bezpieczeństwa z odcinaniem płomieni -automatyczna kontrola wydajności ogniwa elektrolitycznego -automatyczna hydrauliczna kontrola wycieku przy każdym zapłonie -zawór mechaniczny do odpowietrzania nadciśnienia zbiornika elektrolitu Wyświetlacz multi-touch z dedykowanym oprogramowaniem H2 BLASTER posiada dziesięciocalowy wyświetlacz dotykowy, który zapewnia operatorowi dynamiczny i przejrzysty obraz oraz znakomitą precyzję obsługi. Dzięki innowacyjnemu interfejsowi graficznemu z oprogramowania korzysta się bardzo intuicyjnie, a odczyt informacji generowanych przez urządzenie jest natychmiastowy. Do zalet wyświetlacza należy również technologia glove-touch, pozwalająca na precyzyjną obsługę urządzenia nawet podczas noszenie rękawic roboczych różnych typów. Monitorowanie wszystkich faz z wykorzystaniem NOS NOS (NAVIGATOR OBD Service) został opracowany, aby skutecznie zarządzać wszystkimi fazami usługi. Jest to urządzenie diagnostyczne zdolne do komunikowania się z różnymi elektronicznymi jednostkami sterującymi pojazdu i odczytywania parametrów niezbędnych do przeprowadzenia dekarbonizacji z absolutną precyzją i bezpieczeństwem. Pomoc Techniczna on-line H2 BLASTER, który jest podłączony do Internetu za pośrednictwem sieci Wi-Fi warsztatu, pozwala na korzystanie z bardzo przydatnej usługi posprzedażnej- pomocy technicznej. Aby z niej skorzystać, wystarczy wejść na stronę Aplikacje interfejsu oprogramowania i wybrać element zdalna pomoc. Zaplanowana usługa Dzięki połączeniu między myTEXA i H2 BLASTER możliwa jest synchronizacja urządzenia z portalem usługi, co umożliwia przesłanie do H2 BLASTER zarejestrowanych danych na temat pojazdu klienta. Operator nie musi już ręcznie wprowadzać danych, a tylko uruchomić obsługę za pomocą wyświetlacza. H2 BLASTER po zakończeniu cyklu pracy generuje raport, który wysyłany jest na portal myTEXA w celu archiwizacji. W portalu myTEXA zawsze dostępne są informacje o stanie maszyny, zużyciu komponentów, planowanych konserwacji i wszystkich testach wydajność. Certyfikowana jakość TEXA H2 BLASTER implementuje zalety zaawansowanej technologii oraz certyfikowanej jakości TEXA do urządzeń przeznaczonych do dekarbonizacji silników spalinowych (wodorowanie silnika). Jakość potwierdzają certyfikaty IATF 16949, ISO 9001, ISO/IEC27001, TISAX I VDA 6.3. Specyfikacja Techniczna: Zasilanie gazem HHO: 460 lt/h max Maksymalny pobór mocy: 1400 W Zbiornik: 8 Litri max Napięcie: 90 – 264 VAC Wymiary i masa: 730x700x1200 mm, 80 Kg Wyświetlacz: 10” dotykowy Dodatkowe akcesoria -Blokada pedału -pokrowiec Numer katalogowy:H175A0