Zdjęcie produktu Axone VOICE z oprogramowaniem Truck + TXT Multihub z aktualizacją (Truck)

Axone VOICE z oprogramowaniem Truck + TXT Multihub z aktualizacją (Truck)

TEXA | Kod produktu: TXD192X20

Dostępny

42 613,00 zł

zawiera 23% VAT

Pakiet: Axone VOICE z oprogramowaniem Car + TXT Multihub z aktualizacją (Car). Axone VOICE to pierwsze w świecie diagnostyki wielomarkowej i wielośrodowiskowej rozwiązanie sterowane głosem. Łączy ze sobą zalety stacjonarnych sił roboczych i przenośnych urządzeń diagnostycznych. Oprogramowanie Premium Truck pozwala na zaawansowaną i profesjonalną diagnostykę pojazdów ciężarowych, pojazdów dostawczych, przyczep, naczep, autobusów, układów napędowych, małych pojazdów użytkowych.

Opis produktu

Axone VOICE Axone VOICE to pierwsze w świecie diagnostyki wielomarkowej i wielośrodowiskowej rozwiązanie sterowane głosem. Jest to narzędzie, które łączy zalety stacjonarnych stacji roboczych (moc obliczeniowa, wielkość ekranu i możliwość ciągłego zasilania) i przenośnych urządzeń diagnostycznych. W znacznym stopniu zwiększa też ich potencjał dzięki innowacyjnym sposobom interakcji. Axone Voice rewolucjonizuje świat diagnostyki dokonując epokowej transformacji o znaczeniu większym niż przejście z urządzeń typu stacjonarnego na przenośny. Technologia „hands free” Wprowadzając Axone VOICE, TEXA wychodzi poza schematy, proponując pierwsze urządzenie „hands free” z obsługą głosową. Uruchomienie diagnostyki czy sprawdzenie konkretnych parametrów jest teraz możliwe, bez konieczności odrywania się od naprawianego pojazdu. Szybkie i wygodne komendy wystarczają, aby uruchomić Axone VOICE, który automatycznie ułatwia wszystkie zadania. Dzięki funkcji rozpoznawania twarzy zarządzanie i zapamiętywanie danych jest prostsze i bezpieczniejsze. Duży ekran umożliwia korzystanie z urządzenia na odległość. Przykładowo podczas regulacji określonego komponentu, ważne jest, aby mieć wolne ręce i jednocześnie widzieć ekran, który wyświetla parametry do regulacji. Do momentu pojawienia się Axone VOICE było to wykonalne tylko przy pomocy rozwiązania stacjonarnego. Ten przykład pokazuje, że urządzenie wykracza poza schematy i oferuje maksymalną elastyczność. AXONE VOICE – urządzenie 2w1 Axone VOICE to przenośna stacja robocza do nawiązywania połączeń z portalami producentów oraz wykonywania diagnostyki wielomarkowej. W celu pobrania oprogramowania producentów pojazdów i przeprowadzenia procedur diagnostyki uwierzytelnionej oraz PassThru, do tej pory konieczne było posiadanie komputera zdolnego do pobrania dużej ilości danych. Teraz te same operacje można wykonywać za pomocą Axone VOICE, który posiada potężną pamięć zdolną do obsługi wielu funkcji jednocześnie i pobierania bardzo dużych plików. Kupując AXONE VOICE inwestujesz tylko raz i nie musisz kupować dodatkowych stacji roboczych, dlatego jest to produkt 2w1. Pełną kompatybilność z wymaganiami producentów zapewnia: • SYSTEM OPERACYJNY WINDOWS, zgodnie ze specyfikacjami producentów samochodów • PROCESOR (CPU) I PAMIĘĆ (MASOWA I RAM) o najwyższej jakości pod względem wydajności • ROZDZIELCZOŚĆ WYŚWIETLACZA wyższa niż wymagana przez producentów • KOMPATYBILNY Z VCI TEXA OBSŁUGUJĄCYMI PROTOKÓŁ J2534 Doskonała wydajność Axone VOICE został stworzony, aby stać się najlepszym i najwydajniejszym narzędziem diagnostycznym na rynku. Jego specyfikacja techniczna pokazuje, że cel został osiągnięty. Wyposażony jest w 13,3-calowy ekran pojemnościowy o rozdzielczości 2560x1600, chroniony wytrzymałym szkłem Gorilla Glass. System operacyjny Windows 11 Enterprise jest obsługiwany przez procesor Intel® Core i5 z pamięcią RAM 16 GB i pamięcią masową 512 GB. Kolejny kluczowy parametr urządzenia jakim jest łączność realizowany jest dzięki zaawansowanemu dwukanałowemu systemowi Wi-Fi i modułowi Bluetooth® 5.1. Ponadto AXONE VOICE posiada 2 aparaty 8 MP, przydatne w tworzeniu szczegółowych raportów dla klientów lub przesyłaniu zdjęć technicznych do zespołu pomocy technicznej. Technologia AXONE VOICE AXONE VOICE to pierwsze urządzenie diagnostyczne wyposażone w unikalną funkcję sterowania głosowego . Funkcja ta została opracowana we współpracy z firmą Microsoft® i ma na celu wsparcie użytkownika na różnych etapach pracy. Jest to również pierwsze narzędzie, które wykorzystuje technologie rozpoznawania twarzy do bezpiecznej identyfikacji użytkownika, odblokowując w ten sposób dostęp do zastrzeżonych przez producentów funkcji diagnostycznych. Poprzez asystenta głosowego można zwrócić się do swojego Axone VOICE i poprosić o identyfikację pojazdu za pomocą numeru VIN, uruchomić automatyczne skanowanie jednostek sterujących, wyszukać kod silnika, rozpocząć diagnostykę, wyświetlić wybrany parametr na pierwszym planie w okienku pop-up, zapoznać się ze schematami elektrycznymi, biuletynami technicznymi, kartami technicznymi, danymi mechanicznymi, skontaktować się z Call-center i wiele więcej. Nie musisz brać urządzenia do rąk, wystarczy powiedzieć „Hej TEXA” i wydać komendę. Axone VOICE jest również proaktywny, ponieważ prowadzi mechanika przez czynności diagnostyczne. Po dokonaniu wyboru lub przeskanowaniu pojazdu, Axone VOICE sugeruje dostępne czynności, dzięki czemu praca jest łatwa i szybka. Aparaty Axone VOICE wyposażony jest w dwie kamery 8 MP, przednią i tylną. Pierwsza służy do rozpoznawania twarzy, a druga jest przydatna podczas udzielania zdalnej pomocy przez doradców Call Center TEXA, którzy dzięki niej uzyskują podgląd do stanu pojazdu w czasie rzeczywistym. Bezpieczeństwo to podstawa Gdy pojazd wymaga szczególnych środków bezpieczeństwa, Axone VOICE powiadamia Cię komunikatem głosowym. Jest to bardzo ważne w pojazdach wyposażonych w systemy wysokiego napięcia. Komunikat zachęca do również do zapoznania się z kartą danych technicznych wyświetlaną na ekranie, która zawiera informacje na temat niezbędnych certyfikatów, zagrożeń i wymogów, których należy przestrzegać, aby bezpiecznie operować na wymienionych pojazdach. Oprogramowanie IDC5 Oprogramowanie IDC5 prowadzi mechanika przez wszystkie etapy diagnostyki, od wykrycia błędu do jego rozwiązania. Jest gwarancją intuicyjne obsługi, bezpieczeństwa i profesjonalizmu. Zaletą oprogramowania są również stałe aktualizacje i zwiększanie pokrycia marek i modeli, co ma na celu pomóc profesjonalistą w rozwiązywaniu typowych problemów w ich codziennej pracy. IDC5 zapewnia również szereg wyjątkowych funkcji i dokumentacje techniczne, które wykraczają poza tradycyjną koncepcję diagnostyki. Obejmują one: automatyczne wyszukiwanie pojazdu, automatyczne skanowanie TGS3s, karty dashboard, interaktywne schematy elektryczne, diagnostykę prowadzoną, troubleshooting („rozwiązane problemy”), biuletyny techniczne. Oprogramowanie działa bardzo szybko w nawiązywaniu komunikacji z pojazdem i we wszystkich fazach diagnostycznych , co pozwala na większą efektywność poprzez skrócenie czasu czynności diagnostycznych. Funkcja „Dashboard” daje możliwość podglądu parametrów bieżących pojazdu na intuicyjnych grafikach, które odwzorowują strategię pracy danego systemu, ułatwiając jednocześnie interpretacje poszczególnych parametrów jego pracy. TEXA daje również możliwość wykonania diagnostyki wielu marek w sposób prosty i szybki, przy użyciu zaawansowanych protokołów komunikacyjnych, takich jak DoIP i PassThru. IDC5 pozwala w diagnostyce wielomarkowej na nietypowe funkcje diagnostyki producenta, umożliwiając wykonywanie zaawansowanych operacji bez konieczności używania oryginalnego urządzenia. Wiele środowisk, jedno oprogramowanie IDC5 zostało zaprojektowane zgodnie z logiką wielośrodowiskową, mając zastosowanie w samochodach osobowych, dostawczych, ciężarowych, rolniczych i budowlanych oraz motocyklach i sprzęcie motorowodnym. AXONE VOICE może być używany w połączeniu z Navigator nano S, TXT MULTIHUB i Navigator TXB 2, gwarantując pełne pokrycie w ramach 5 środowisk diagnostycznych: CAR, TRUCK, OFF-HIGHWAY, BIKE i MARINE. Możliwości AXONE VOICE można systematycznie poszerzać dzięki szerokiej gamie specjalistycznych usług, takich jak TEXPACK, TEX@INFO, TEXA SECURITY ACCESS, TEXA APP. Takie narzędzie będzie prawdziwym wsparciem, które nigdy nie przestanie Cię zadziwiać. AXONE VOICE to unikalna jednostka wyświetlająca, współpracująca ze wszystkimi najnowszymi urządzeniami TEXA: RCCS 3 EVO i CCS 2 Dynamics (diagnostyka ADAS), TwinProbe i UNIProbe (pomiary elektryczne), LASER EXAMINER 2 (zużycie tarcz hamulcowych i wysokości bieżnika), GASBOX2 i OPABOX (analiza emisji spalin), eLight ONE i eLight ZERO (kontrola reflektorów), Info Connect 2 (diagnostyka zdalna). TEXA APP Wirtualny sklep TEXA AP zawiera szereg aplikacji opracowanych przez TEXA. Pozwalają one między innymi rozszerzyć pokrycie lub funkcje oprogramowania IDC5. Znajdują się tutaj liczne rozwiązania, które upraszczają codzienną pracę. AXONE VOICE jest w standardzie wyposażony w wiele ciekawych aplikacji, które można poszerzyć o dodatkowe rozwiązania z zakresu diagnostyki wielomarkowej TEXA takie jak: -SUPERCAR: moduł oprogramowania diagnostycznego do obsługi pojazdów sportowych i luksusowych -Układy LPG: aplikacja służąca do diagnozowania instalacji gazowych montowanych w pojazdach używanych -karty podzespołów diagnostycznych: aplikacja, która umożliwia przeglądanie dużej liczby kart zawierających specyfikacje producentów, bezpośrednio ze strony Parametrów autodiagnostyki I wiele więcej. Oprogramowanie Premium Truck Oprogramowanie Premium Truck pozwala na zaawansowaną i profesjonalną diagnostykę pojazdów ciężarowych, pojazdów dostawczych, przyczep, naczep, autobusów, układów napędowych, małych pojazdów użytkowych.

TXT MULTIHUB - INTERFEJS Z AKTUALIZACJĄ TRUCK

Na przestrzeni ostatnich lat rozpowszechnienie rozwiązań elektronicznych stosowanych w pojazdach niezwykle przyspieszyło i osiągnęło wysoki poziom zaawansowania. Naprawa pojazdów stała się znacznie bardziej skomplikowana i wymaga nowych rozwiązań. Opiera się na stosowaniu kilku odmiennych protokołów diagnostycznych i wykorzystywaniu wielu metod komunikacji testera z autem.

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku TEXA opracowała niezwykle wszechstronny interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB. Urządzenie jest wielośrodowiskowe, łatwo dostosowuje się do oczekiwań warsztatów, a jego stosowanie jest szybkie i intuicyjne. Narzędzie to należy do najlepszych rozwiązań wśród interfejsów pojazdu. Posiada system inteligentnej obsługi protokołów komunikacyjnych, ma wbudowany wyświetlacz i zintegrowany system operacyjny Linux.

Zaawansowana technologia urządzenia, bogata jest w unikatowe cechy takie jak: obecność zintegrowanego wyświetlacza, wytrzymałą konstrukcję z certyfikatem IP53, inteligentną łączność zapewnioną przez system operacyjny Linux, obsługę protokołów CAN FD, DoIP, Pass-Thru.

NAVIGATOR TXT Multihub jest wielomarkowym i wielośrodowiskowym interfejsem przeznaczonym do bezprzewodowej komunikacji ze wszystkimi jednostkami wizualizacyjnymi: AXONE Nemo2, AXONE Palm oraz dowolnym komputerem PC. Dzięki bezprzewodowej technologii Bluetooth można swobodnie pracować na nim wokół samochodu w swoim warsztacie. NAVIGATOR TXT Multihub jest ostatnią nowością firmy TEXA w zakresie interfejsów do diagnostyki wielomarkowej. Jest on w stanie łączyć się i dialogować z systemami kontroli elektronicznej pojazdów samochodowych, gwarantując jakość pracy i prędkość. Dzięki wewnętrznej pamięci jest w stanie zapamiętać wszystkie programy komunikacyjne pozostające w użytku w momencie uruchomienia programu diagnostycznego, pamięć odzyskuje informacje już zapamiętane, pozwalając na skrócenie oczekiwania na komunikację z centralką. Ponadto wbudowany automatyczny przełącznik umożliwia komunikację z centralkami wszystkich modeli i marek pojazdów. Zbędne staje się zastosowanie adapterów, ponieważ podłączenie samego kabla do gniazda diagnostycznego gwarantuje komunikację.

 

Projekt oprawy graficznej IDC5 został udoskonalony tak, aby posiadał bieżące rozwiązania konsumenckie, dzięki czemu wszystkie ścieżki dostępu dla operacji związanych z konserwacją i naprawą, stają się łatwiejsze i jeszcze bardziej intuicyjne. Ponadto wszystkie strony diagnostyczne zostały przebudowane, aby dostarczyć użytkownikowi szczegółowych informacji technicznych. Unowocześnione zostało także menu startowe i obecnie rozwija się w pionie: rozwiązanie to pozwala na łatwe przewijanie wszystkich elementów bez zmiany strony, w tym również z zastosowaniem “touch gesture”, które umożliwia powiększanie wybranych obszarów ekranu za pomocą palców.

Na zainteresowanie zasługuje również nowa funkcja „Interaktywne Schematy Elektryczne„* służąca do przeglądania schematów z wykorzystaniem animacji podzespołów i generująca interaktywną mapę przebiegu sygnałów wchodzących i wychodzących z jednostek sterujących. Wykorzystywana jest również do wizualizacji i zarządzania parametrami pojazdu, dostępnymi również w postaci wykresów graficznych i filtrowanych poprzez wyszukiwanie tekstowe lub wybieranie tylko tych, którymi jesteśmy rzeczywiście zainteresowani.

Kolejną ważną nowością jest możliwość dalszego rozszerzenia diagnostyki zapewnionej przez oprogramowanie przy użyciu TEXA APP, wirtualnego sklepu, poprzez który można aktywować wiele aplikacji z zakresu napraw pojazdów.

Wchodząc do działu PARTNER APP użytkownik otrzymuje bezpośredni dostęp do najlepszych baz danych zawierających procedury naprawcze, informacje techniczne, dane konserwacji i przeglądów odnoszących się do wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych pozostających obecnie w obiegu. Jest to prawdziwa diagnostyka interaktywna, ponieważ IDC5 sygnalizuje diagnoście dostępność nowych zasobów, które mogą być wykorzystane do ukończenia naprawy, na przykład po wyborze określonego typu pojazdu z bazy. Poprzez wykorzystanie baz danych wspierających diagnostykę, narzędzia TEXA stają się wyznacznikiem innowacyjności w świecie napraw. Mechanicy mają możliwość dostosowania własnego urządzenia do własnych potrzeb, uzupełniając je o wiele funkcji przydatnych w warsztacie.

OPROGRAMOWANIE IDC5

TEXA IDC5 to najnowsza wersja profesjonalnego, wielomarkowego oprogramowania diagnostycznego TEXA. Za jego pomocą tester szybko łączy się z pojazdem i przechodzi do diagnostyki. Interfejs jest intuicyjny i czytelny. Jego zadaniem jest wsparcie mechaników w ich codziennej pracy.
Oprawa graficzna IDC5 została zaprojektowana tak, aby konserwacja i naprawa, stała się łatwiejsza i jeszcze bardziej intuicyjna. Ponadto wszystkie strony diagnostyczne zostały przebudowane, aby dostarczyć użytkownikowi szczegółowych informacji technicznych. Menu startowe obecnie rozwija się w pionie: rozwiązanie to pozwala na łatwe przewijanie wszystkich elementów bez zmiany strony, w tym również z zastosowaniem “touch gesture”, które umożliwia powiększanie wybranych obszarów ekranu za pomocą palców.

Zestaw zawiera obowiązkową aktualizację w promocyjnej cenie, która jest obligatoryjna dla tego produktu

Wchodząc do działu PARTNER APP użytkownik otrzymuje bezpośredni dostęp do najlepszych baz danych zawierających procedury naprawcze, informacje techniczne, dane konserwacji i przeglądów odnoszących się do wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych pozostających obecnie w obiegu. Jest to prawdziwa diagnostyka interaktywna, ponieważ IDC5 sygnalizuje diagnoście dostępność nowych zasobów, które mogą być wykorzystane do ukończenia naprawy, na przykład po wyborze określonego typu pojazdu z bazy. Poprzez wykorzystanie baz danych wspierających diagnostykę, narzędzia TEXA stają się wyznacznikiem innowacyjności w świecie napraw. Mechanicy mają możliwość dostosowania własnego urządzenia do własnych potrzeb, uzupełniając je o wiele funkcji przydatnych w warsztacie.

W IDC5 znajdują się rozbudowane informacje zawarte w Danych Technicznych, Kartach Podzespołów i Schematach Elektrycznych, które opisują funkcje poszczególnych systemów. Ponadto istnieje możliwość przeglądania danych mechanicznych dla każdego pojazdu.

  • DANE TECHNICZNE Unikalna baza danych gromadząca informacje o właściwościach poszczególnych pojazdów. Można znaleźć tu szczegółowe informacje w zakresie: Dane Mechaniczne.
  • KARTY TECHNICZNE precyzyjnych informacji dotyczących wybranego pojazdu, takich jak: ręczny reset serwisu, ogólny opis konkretnego systemu elektroniczno-mechanicznego i wiele więcej.
  • INTERAKTYWNE SCHEMATY ELEKTRYCZNE to nowa funkcja umożliwiają pogłębienie poszukiwań przyczyn usterki, poprzez interakcję z różnymi jego elementami. Wybierając poszczególne elementy schematu uzyskujemy podgląd ich okablowania, połączeń elektrycznych oraz logiki połączeń z innymi elementami schematu.

Kolejną ważną nowością jest możliwość dalszego rozszerzenia diagnostyki zapewnionej przez oprogramowanie przy użyciu TEXA APP, wirtualnego sklepu, poprzez który można aktywować wiele aplikacji z zakresu napraw pojazdów.

Diagnostyka bez kompromisów

Navigator TXT Multihub idealnie współpracuje z jednostkami wizualizacyjnymi TEXA, które wyposażone są w wyjątkowy system operacyjny IDC5 i wszystkie zaawansowane funkcje, taki jak na przykład:
- TGS3s automatyczne skanowanie wszystkich sterowników elektronicznych dostępnych dla diagnostyki* i zainstalowanych w pojeździe.
- VIN SCAN automatyczna identyfikacja pojazdu po kodzie VIN
- “ROZWIĄZYWANE PROBLEMY” powered by Google
- ... i wiele więcej IDC5

TXT MULTIHUB jest jedynym narzędziem diagnostycznym zdolnym do jednoczesnej obsługi samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.

 

ZINTEGROWANY WYŚWIETLACZ I WZMOCNIONA OBUDOWA

Najnowszy interfejs TEXA wyposażony jest w podświetlany wyświetlacz, który zapewnia mu wysoką użyteczność i bieżący dostęp do danych dotyczących trzech parametrów:

tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą,
poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony,
status pracy.
Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu. Podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.

TXT MULTIHUB jest bardzo poręczny i estetyczny, ale przede wszystkim wytrzymały. Został zaprojektowany wyjątkowo starannie z myślą o trudnych warunkach. Specjalnie wzmocniona obudowa z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi zapewnia odporność na kurz i zachlapania wodą (certyfikowany poziomu ochrony IP53). Tester jest także zgodny ze standardem wojskowym testu upuszczenia MIL-STD 810G.

ŁĄCZNOŚĆ BEZ OGRANICZEŃ

Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotka w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję. Urządzenie komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:

  1. moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN, CAN FD i DoIP,
  2. kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoIP (ISO 13400),
  3. moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki,
  4. gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru.

CAN FD do transmisji danych o dużej pojemności

Protokół CDN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate) umożliwia przesyłanie do pięciu razy szybciej pakietów danych, nawet o dużej pojemności. Dzięki TXT MULTIHUB zarządzanie tym standardem komunikacji jest proste i intuicyjne.

Zintegrowany DoIP, także bezprzewodowy

TXT MULTIHUB pozwala w łatwy sposób diagnozować pojazdy wyposażone w technologię DoIP (Diagnostic over Internet Protocol), nawet po Wi-Fi. Ten standard opracowany w celu zarządzania ogromną ilością elektroniki w pojazdach i dużą ilością przetwarzanych danych diagnostycznych, wymaga użycia połączenia opartego na protokole IP.

Pass-Thru bezpośredni dostęp do danych producentów

Jak już wspomniano, tester jest zawsze gotowy do pracy w dowolnej konfiguracji. Może przejść ze standardowej diagnostyki na Pass-Thru w sposób całkowicie automatyczny. Spełnia wymagania norm SAE J2534-1 i SAE J2534-2, dzięki czemu może łączyć się z pojazdem i zapewniać bezpośredni dostęp do danych diagnostycznych i serwisowych udostępnianych przez producentów pojazdów, niezbędnych na przykład do aktualizacji oprogramowania jednego lub wielu sterowników.

 

SYSTEM OPERACYJNY LINUX

Tester TXT MULTIHUB jest wyposażony w system operacyjny Linux, który zapewnia mu wysoką użyteczność i możliwość ciągłej ewolucji oraz bezproblemowego dostosowywania się do nowych funkcji. Linux poprawia bezpieczeństwo i wydajność struktur informatycznych, dzięki komunikacji w trybie Smart. Oznacza to, że interfejs automatycznie przełącza kanały komunikacyjne w zależności od sytuacji w warsztacie i rodzaju diagnostyki. Następnie wybiera zawsze najlepsze dostępne połączenie bez konieczności interwencji ze strony mechanika.

TXT MULTIHUB może łączyć się z wyświetlaczem w konfiguracji:

  1. modem za pomocą warsztatowej sieci Wi-Fi lub smartfona. Ta opcja zapewnia większy zasięg i szybszą wymianę danych między oprogramowaniem IDC5 a interfejsem TEXA.
  2. Hotspot umożliwia utworzenie bezprzewodowego połączenia „punkt-punkt” pomiędzy TXT MULTIHUB a urządzeniem wyświetlającym. Jest to bardzo przydatna opcja, gdy w warsztacie nie ma sieci Wi-Fi, ale operacje diagnostyczne wymagają większego zasięgu i prędkości, cech, których Bluetooth nie może zagwarantować.

OPROGRAMOWANIE IDC5

TEXA IDC5 to najnowsza wersja profesjonalnego, wielomarkowego oprogramowania diagnostycznego TEXA. Za jego pomocą tester szybko łączy się z pojazdem i przechodzi do diagnostyki. Interfejs jest intuicyjny i czytelny. Jego zadaniem jest wsparcie mechaników w ich codziennej pracy.
Oprawa graficzna IDC5 została zaprojektowana tak, aby konserwacja i naprawa, stała się łatwiejsza i jeszcze bardziej intuicyjna. Ponadto wszystkie strony diagnostyczne zostały przebudowane, aby dostarczyć użytkownikowi szczegółowych informacji technicznych. Menu startowe obecnie rozwija się w pionie: rozwiązanie to pozwala na łatwe przewijanie wszystkich elementów bez zmiany strony, w tym również z zastosowaniem “touch gesture”, które umożliwia powiększanie wybranych obszarów ekranu za pomocą palców.

Wchodząc do działu PARTNER APP użytkownik otrzymuje bezpośredni dostęp do najlepszych baz danych zawierających procedury naprawcze, informacje techniczne, dane konserwacji i przeglądów odnoszących się do wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych pozostających obecnie w obiegu. Jest to prawdziwa diagnostyka interaktywna, ponieważ IDC5 sygnalizuje diagnoście dostępność nowych zasobów, które mogą być wykorzystane do ukończenia naprawy, na przykład po wyborze określonego typu pojazdu z bazy. Poprzez wykorzystanie baz danych wspierających diagnostykę, narzędzia TEXA stają się wyznacznikiem innowacyjności w świecie napraw. Mechanicy mają możliwość dostosowania własnego urządzenia do własnych potrzeb, uzupełniając je o wiele funkcji przydatnych w warsztacie.

W IDC5 znajdują się rozbudowane informacje zawarte w Danych Technicznych, Kartach Podzespołów i Schematach Elektrycznych, które opisują funkcje poszczególnych systemów. Ponadto istnieje możliwość przeglądania danych mechanicznych dla każdego pojazdu.

  • DANE TECHNICZNE Unikalna baza danych gromadząca informacje o właściwościach poszczególnych pojazdów. Można znaleźć tu szczegółowe informacje w zakresie: Dane Mechaniczne.
  • KARTY TECHNICZNE precyzyjnych informacji dotyczących wybranego pojazdu, takich jak: ręczny reset serwisu, ogólny opis konkretnego systemu elektroniczno-mechanicznego i wiele więcej.
  • INTERAKTYWNE SCHEMATY ELEKTRYCZNE to nowa funkcja umożliwiają pogłębienie poszukiwań przyczyn usterki, poprzez interakcję z różnymi jego elementami. Wybierając poszczególne elementy schematu uzyskujemy podgląd ich okablowania, połączeń elektrycznych oraz logiki połączeń z innymi elementami schematu.

Kolejną ważną nowością jest możliwość dalszego rozszerzenia diagnostyki zapewnionej przez oprogramowanie przy użyciu TEXA APP, wirtualnego sklepu, poprzez który można aktywować wiele aplikacji z zakresu napraw pojazdów.

Specyfikacja techniczna AXONE VOICE WYŚWIETLACZ I ROZDZIELCZOŚĆ Wyświetlacz 13.3” Gorilla® Glass Wysoka rozdzielczość: 2560×1600 (do 400 cd/m²) 16,7 mln kolorów eDP Obsługa wielodotyku do 10 punktów jednocześnie SYSTEM OPERACYJNY Windows 10 Enterprise PROCESSOR (Generacja – Model i typ) Intel® i5 8M cache, TGL UP3 i5-1145G7E “Tiger Lake” 1,5-4,1 Ghz Turbo Boost – Quad Core 15W KARTA GRAFICZNA Intel® Iris® Xe Graphics CHŁODZENIE Bez wentylatora PAMIĘĆ RAM 16 GB LPDDR4 dual channel 3200 Mhz DYSK TWARDY 512 GB SSD 2280 PCIe Gen3.0 x 4 lane NVMe CERTIFIKATY CE / TUV SUD bezpieczeństwo elektryczne / NEMKO RED / zgodny z przepisami RoHS NRTL cTUV bezpieczeństwo elektryczne – USA + Kanada Certyfikat FCC / IC – USA + Kanada Zgodnośc z pozycją 65 – Kalifornia MIL-STD 810G (TEST UDERZENIA/UPUSZCZENIA) OBUDOWA Ze stopu magnezu BATERIA Akumulator litowo – jonowy (Li-ion) – 7,2 Volt 90 W/h (12500 mAh) – 10 godzin pracy w standardowych warunkach użytkowania WBUDOWANY INTERFEJS GNSS CZUJNIKI Akcelerometr; eKompas; Żyroskop; Barometr; Wysokościomierz; Czujnik światła otoczenia, magnetyczny ŁĄCZNOŚĆ Dual band 802.11ac Wi-Fi, Bluetooth® 5.1 intel AC9260 MOŻLIWOŚĆ ROZBUDOWY 4 x porty USB 3.0 (maksymalny prąd wyjściowy 2000mA) KAMERA Tylnia: 8 MP AF z lampą błyskową Przednia: 8 MP ROZMIARY I WAGA 360 x 250 x 34 mm / 2.3 Kg GWARANCJA 2 lata

SPECYFIKACJA TECHNICZNA TXT Multihub

Procesor główny:
  • Typ: iMX6 1 GHz
  • RAM: 512 MByte
  • Mass Storage: eMMC 8 GByte
  • Koprocessor:

    • Typ: STM32F439 168 MHz
    • RAM: 2 MByte SRAM, 8 MByte SDRAM
    • Flash: 2 MByte

    Złącze zasilania: PWR: 2.1 DC jack

    Zasilanie: 12 - 24 Vdc (z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub specjalne okablowanie)

    Pobór mocy: 1 A @12 V max

    Złącze USB:

    • USB 2.0 host type A max 1 A out
    • USB 2.0 device type B (priority connector)

    Łączność:

    • Bluetooth 5.0 (BDR/EDR/LE)
    • WiFi IEEE 802.11 b/g/n 2.4GHz

    Pasmo robocze: 2400 ÷ 2483.5 MHz

    Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)

    Złącza diagnostyczne:

    • DIAGNOSIS: DSUB-26HD (ISO 22900-1)
    • DoIP: RJ45 (UDP/TCP 13400)

    Wyłącznik elektroniczny: 2-kierunkowy, 13 niezależnych pozycji

    Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania: PV (SAE J2534-1)

    Interfejs użytkownika: Display OLED 64x128 dot

    Temperatura:

    • Robocza: 0 ÷ 50 °C
    • Składowania: - 20 ÷ 60 °C

    Obsługiwane protokoły:

    • Kody błyskowe
    • K, L (zabezpieczenie prądowe 100mA), ISO9141-2, ISO14230
    • CAN ISO11898-2 High Speed
    • Second ISO11898-2 CAN channel
    • CAN ISO 11898-3 LOW Speed
    • CAN SAE J2411 Single Wire SAE J1850 PWM SAE J1850 VPW SAE J2534-1 UDP/TCP ISO 13400 (DoIP) Wilgotność robocza: 10% ÷ 80 % bez skraplania Wymiary [mm]: 176,1 x 175,4 x 46,8

      Masa: 600 g

      Poziom zabezpieczenia IP: IP53 * (*) Z prawidłowo zamkniętymi nasadkami ochronnymi.

      Dyrektywy:

      RoHS 2011/65/UE
      RED 2014/53/UE
      2015/863/UE
      Zgodność elektromagnetyczna:

      ETSI EN 301 489-1
      ETSI EN 301 489-17
      Układy radiowe: ETSI EN 300 328

      Bezpieczeństwo elektryczne:

      EN 62638-1/AC:2015 EN 62311:2008

      TXT MULTIHUB jest kompatybilny z oprogramowaniem IDC5, począwszy od wersji wymienionych poniżej:

      • CAR: wersja główna 73.0.0
      • TRUCK: łatka do ciągłej aktualizacji wersji 50.6.0
      • OHW: wersja główna 22.0.0
      • BIKE: wersja główna 34.0.0
      • MARINE: ciągła aktualizacja wersji 15.6.0

      Możliwość rozszerzenia:

      - BIKE (P07833)

      - TRUCK (P07823)

      - AGRI (P07873)

      Aby dowiedzieć się więcej lub zamówić tester zadzwoń pod numer: 602 351 982.