
Axone Nemo Plus z oprogramowaniem OHW + TXT Multihub z aktualizacją (OHW)+Adapter
TEXA | Kod produktu: TXD192X14
Dostępny
zawiera 23% VAT
Pakiet: Axone Nemo Plus z oprogramowaniem OHW + TXT Multihub z aktualizacją (OHW) + Adapter OBD-DEUTSCH 9 PIN. Oprogramowanie OHW pozwala na profesjonalną i zaawansowaną diagnostykę: pojazdów budowlanych, pojazdów specjalnych, wózków widłowych, podnośników teleskopowych, pojazdów szynowych, silników przemysłowych, pojazdów rolniczych.
Opis produktu
TXT MULTIHUB - INTERFEJS Z AKTUALIZACJĄ OHW
Na przestrzeni ostatnich lat rozpowszechnienie rozwiązań elektronicznych stosowanych w pojazdach niezwykle przyspieszyło i osiągnęło wysoki poziom zaawansowania. Naprawa pojazdów stała się znacznie bardziej skomplikowana i wymaga nowych rozwiązań. Opiera się na stosowaniu kilku odmiennych protokołów diagnostycznych i wykorzystywaniu wielu metod komunikacji testera z autem.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku TEXA opracowała niezwykle wszechstronny interfejs diagnostyczny TXT MULTIHUB. Urządzenie jest wielośrodowiskowe, łatwo dostosowuje się do oczekiwań warsztatów, a jego stosowanie jest szybkie i intuicyjne. Narzędzie to należy do najlepszych rozwiązań wśród interfejsów pojazdu. Posiada system inteligentnej obsługi protokołów komunikacyjnych, ma wbudowany wyświetlacz i zintegrowany system operacyjny Linux.
Zaawansowana technologia urządzenia, bogata jest w unikatowe cechy takie jak: obecność zintegrowanego wyświetlacza, wytrzymałą konstrukcję z certyfikatem IP53, inteligentną łączność zapewnioną przez system operacyjny Linux, obsługę protokołów CAN FD, DoIP, Pass-Thru.
NAVIGATOR TXT Multihub jest wielomarkowym i wielośrodowiskowym interfejsem przeznaczonym do bezprzewodowej komunikacji ze wszystkimi jednostkami wizualizacyjnymi: AXONE Nemo2, AXONE Palm oraz dowolnym komputerem PC. Dzięki bezprzewodowej technologii Bluetooth można swobodnie pracować na nim wokół samochodu w swoim warsztacie. NAVIGATOR TXT Multihub jest ostatnią nowością firmy TEXA w zakresie interfejsów do diagnostyki wielomarkowej. Jest on w stanie łączyć się i dialogować z systemami kontroli elektronicznej pojazdów samochodowych, gwarantując jakość pracy i prędkość. Dzięki wewnętrznej pamięci jest w stanie zapamiętać wszystkie programy komunikacyjne pozostające w użytku w momencie uruchomienia programu diagnostycznego, pamięć odzyskuje informacje już zapamiętane, pozwalając na skrócenie oczekiwania na komunikację z centralką. Ponadto wbudowany automatyczny przełącznik umożliwia komunikację z centralkami wszystkich modeli i marek pojazdów. Zbędne staje się zastosowanie adapterów, ponieważ podłączenie samego kabla do gniazda diagnostycznego gwarantuje komunikację.
Projekt oprawy graficznej IDC5 został udoskonalony tak, aby posiadał bieżące rozwiązania konsumenckie, dzięki czemu wszystkie ścieżki dostępu dla operacji związanych z konserwacją i naprawą, stają się łatwiejsze i jeszcze bardziej intuicyjne. Ponadto wszystkie strony diagnostyczne zostały przebudowane, aby dostarczyć użytkownikowi szczegółowych informacji technicznych. Unowocześnione zostało także menu startowe i obecnie rozwija się w pionie: rozwiązanie to pozwala na łatwe przewijanie wszystkich elementów bez zmiany strony, w tym również z zastosowaniem “touch gesture”, które umożliwia powiększanie wybranych obszarów ekranu za pomocą palców.
Na zainteresowanie zasługuje również nowa funkcja „Interaktywne Schematy Elektryczne„* służąca do przeglądania schematów z wykorzystaniem animacji podzespołów i generująca interaktywną mapę przebiegu sygnałów wchodzących i wychodzących z jednostek sterujących. Wykorzystywana jest również do wizualizacji i zarządzania parametrami pojazdu, dostępnymi również w postaci wykresów graficznych i filtrowanych poprzez wyszukiwanie tekstowe lub wybieranie tylko tych, którymi jesteśmy rzeczywiście zainteresowani.
Kolejną ważną nowością jest możliwość dalszego rozszerzenia diagnostyki zapewnionej przez oprogramowanie przy użyciu TEXA APP, wirtualnego sklepu, poprzez który można aktywować wiele aplikacji z zakresu napraw pojazdów.
Wchodząc do działu PARTNER APP użytkownik otrzymuje bezpośredni dostęp do najlepszych baz danych zawierających procedury naprawcze, informacje techniczne, dane konserwacji i przeglądów odnoszących się do wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych pozostających obecnie w obiegu. Jest to prawdziwa diagnostyka interaktywna, ponieważ IDC5 sygnalizuje diagnoście dostępność nowych zasobów, które mogą być wykorzystane do ukończenia naprawy, na przykład po wyborze określonego typu pojazdu z bazy. Poprzez wykorzystanie baz danych wspierających diagnostykę, narzędzia TEXA stają się wyznacznikiem innowacyjności w świecie napraw. Mechanicy mają możliwość dostosowania własnego urządzenia do własnych potrzeb, uzupełniając je o wiele funkcji przydatnych w warsztacie.
Zestaw zawiera obowiązkową aktualizację w promocyjnej cenie, która jest obligatoryjna dla tego produktuOPROGRAMOWANIE IDC5
TEXA IDC5 to najnowsza wersja profesjonalnego, wielomarkowego oprogramowania diagnostycznego TEXA. Za jego pomocą tester szybko łączy się z pojazdem i przechodzi do diagnostyki. Interfejs jest intuicyjny i czytelny. Jego zadaniem jest wsparcie mechaników w ich codziennej pracy.
Oprawa graficzna IDC5 została zaprojektowana tak, aby konserwacja i naprawa, stała się łatwiejsza i jeszcze bardziej intuicyjna. Ponadto wszystkie strony diagnostyczne zostały przebudowane, aby dostarczyć użytkownikowi szczegółowych informacji technicznych. Menu startowe obecnie rozwija się w pionie: rozwiązanie to pozwala na łatwe przewijanie wszystkich elementów bez zmiany strony, w tym również z zastosowaniem “touch gesture”, które umożliwia powiększanie wybranych obszarów ekranu za pomocą palców.
Wchodząc do działu PARTNER APP użytkownik otrzymuje bezpośredni dostęp do najlepszych baz danych zawierających procedury naprawcze, informacje techniczne, dane konserwacji i przeglądów odnoszących się do wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych pozostających obecnie w obiegu. Jest to prawdziwa diagnostyka interaktywna, ponieważ IDC5 sygnalizuje diagnoście dostępność nowych zasobów, które mogą być wykorzystane do ukończenia naprawy, na przykład po wyborze określonego typu pojazdu z bazy. Poprzez wykorzystanie baz danych wspierających diagnostykę, narzędzia TEXA stają się wyznacznikiem innowacyjności w świecie napraw. Mechanicy mają możliwość dostosowania własnego urządzenia do własnych potrzeb, uzupełniając je o wiele funkcji przydatnych w warsztacie.
W IDC5 znajdują się rozbudowane informacje zawarte w Danych Technicznych, Kartach Podzespołów i Schematach Elektrycznych, które opisują funkcje poszczególnych systemów. Ponadto istnieje możliwość przeglądania danych mechanicznych dla każdego pojazdu.
- DANE TECHNICZNE Unikalna baza danych gromadząca informacje o właściwościach poszczególnych pojazdów. Można znaleźć tu szczegółowe informacje w zakresie: Dane Mechaniczne.
- KARTY TECHNICZNE precyzyjnych informacji dotyczących wybranego pojazdu, takich jak: ręczny reset serwisu, ogólny opis konkretnego systemu elektroniczno-mechanicznego i wiele więcej.
- INTERAKTYWNE SCHEMATY ELEKTRYCZNE to nowa funkcja umożliwiają pogłębienie poszukiwań przyczyn usterki, poprzez interakcję z różnymi jego elementami. Wybierając poszczególne elementy schematu uzyskujemy podgląd ich okablowania, połączeń elektrycznych oraz logiki połączeń z innymi elementami schematu.
Kolejną ważną nowością jest możliwość dalszego rozszerzenia diagnostyki zapewnionej przez oprogramowanie przy użyciu TEXA APP, wirtualnego sklepu, poprzez który można aktywować wiele aplikacji z zakresu napraw pojazdów.
Diagnostyka bez kompromisów
Navigator TXT Multihub idealnie współpracuje z jednostkami wizualizacyjnymi TEXA, które wyposażone są w wyjątkowy system operacyjny IDC5 i wszystkie zaawansowane funkcje, taki jak na przykład:
- TGS3s automatyczne skanowanie wszystkich sterowników elektronicznych dostępnych dla diagnostyki* i zainstalowanych w pojeździe.
- VIN SCAN automatyczna identyfikacja pojazdu po kodzie VIN
- “ROZWIĄZYWANE PROBLEMY” powered by Google
- ... i wiele więcej IDC5
TXT MULTIHUB jest jedynym narzędziem diagnostycznym zdolnym do jednoczesnej obsługi samochodów osobowych, ciężarowych, dostawczych, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.
ZINTEGROWANY WYŚWIETLACZ I WZMOCNIONA OBUDOWA
Najnowszy interfejs TEXA wyposażony jest w podświetlany wyświetlacz, który zapewnia mu wysoką użyteczność i bieżący dostęp do danych dotyczących trzech parametrów:
tryb komunikacji z jednostką wyświetlającą,
poziom napięcia akumulatora pojazdu, do którego jest podłączony,
status pracy.
Umożliwia także stały wgląd w procesy działania interfejsu. Podaje ponad 40 komunikatów, które przekazują mechanikowi wszystkie informacje potrzebne podczas diagnostyki.
TXT MULTIHUB jest bardzo poręczny i estetyczny, ale przede wszystkim wytrzymały. Został zaprojektowany wyjątkowo starannie z myślą o trudnych warunkach. Specjalnie wzmocniona obudowa z gumowymi profilami przeciwwstrząsowymi zapewnia odporność na kurz i zachlapania wodą (certyfikowany poziomu ochrony IP53). Tester jest także zgodny ze standardem wojskowym testu upuszczenia MIL-STD 810G.
ŁĄCZNOŚĆ BEZ OGRANICZEŃ
Interfejs wykorzystuje zaawansowane techniki łączności, umożliwiając mechanikowi obsługę każdego typu pojazdu, jaki spotka w warsztacie. Daje dużą elastyczność w pracy i natychmiastową reakcję. Urządzenie komunikuje się z wyświetlaczem poprzez:
- moduł Wi-Fi do operacji diagnostycznych z wykorzystaniem standardów CAN, CAN FD i DoIP,
- kabel sieciowy (Ethernet) zarezerwowany dla operacji DoIP (ISO 13400),
- moduł Bluetooth do tradycyjnej diagnostyki,
- gniazdo USB do wszystkich typów diagnostyki, w tym Pass-Thru.
CAN FD do transmisji danych o dużej pojemności
Protokół CDN FD (Controller Area Network Flexible Data-Rate) umożliwia przesyłanie do pięciu razy szybciej pakietów danych, nawet o dużej pojemności. Dzięki TXT MULTIHUB zarządzanie tym standardem komunikacji jest proste i intuicyjne.
Zintegrowany DoIP, także bezprzewodowy
TXT MULTIHUB pozwala w łatwy sposób diagnozować pojazdy wyposażone w technologię DoIP (Diagnostic over Internet Protocol), nawet po Wi-Fi. Ten standard opracowany w celu zarządzania ogromną ilością elektroniki w pojazdach i dużą ilością przetwarzanych danych diagnostycznych, wymaga użycia połączenia opartego na protokole IP.
Pass-Thru bezpośredni dostęp do danych producentów
Jak już wspomniano, tester jest zawsze gotowy do pracy w dowolnej konfiguracji. Może przejść ze standardowej diagnostyki na Pass-Thru w sposób całkowicie automatyczny. Spełnia wymagania norm SAE J2534-1 i SAE J2534-2, dzięki czemu może łączyć się z pojazdem i zapewniać bezpośredni dostęp do danych diagnostycznych i serwisowych udostępnianych przez producentów pojazdów, niezbędnych na przykład do aktualizacji oprogramowania jednego lub wielu sterowników.
SYSTEM OPERACYJNY LINUX
Tester TXT MULTIHUB jest wyposażony w system operacyjny Linux, który zapewnia mu wysoką użyteczność i możliwość ciągłej ewolucji oraz bezproblemowego dostosowywania się do nowych funkcji. Linux poprawia bezpieczeństwo i wydajność struktur informatycznych, dzięki komunikacji w trybie Smart. Oznacza to, że interfejs automatycznie przełącza kanały komunikacyjne w zależności od sytuacji w warsztacie i rodzaju diagnostyki. Następnie wybiera zawsze najlepsze dostępne połączenie bez konieczności interwencji ze strony mechanika.
TXT MULTIHUB może łączyć się z wyświetlaczem w konfiguracji:
- modem za pomocą warsztatowej sieci Wi-Fi lub smartfona. Ta opcja zapewnia większy zasięg i szybszą wymianę danych między oprogramowaniem IDC5 a interfejsem TEXA.
- Hotspot umożliwia utworzenie bezprzewodowego połączenia „punkt-punkt” pomiędzy TXT MULTIHUB a urządzeniem wyświetlającym. Jest to bardzo przydatna opcja, gdy w warsztacie nie ma sieci Wi-Fi, ale operacje diagnostyczne wymagają większego zasięgu i prędkości, cech, których Bluetooth nie może zagwarantować.
OPROGRAMOWANIE IDC5
TEXA IDC5 to najnowsza wersja profesjonalnego, wielomarkowego oprogramowania diagnostycznego TEXA. Za jego pomocą tester szybko łączy się z pojazdem i przechodzi do diagnostyki. Interfejs jest intuicyjny i czytelny. Jego zadaniem jest wsparcie mechaników w ich codziennej pracy.
Oprawa graficzna IDC5 została zaprojektowana tak, aby konserwacja i naprawa, stała się łatwiejsza i jeszcze bardziej intuicyjna. Ponadto wszystkie strony diagnostyczne zostały przebudowane, aby dostarczyć użytkownikowi szczegółowych informacji technicznych. Menu startowe obecnie rozwija się w pionie: rozwiązanie to pozwala na łatwe przewijanie wszystkich elementów bez zmiany strony, w tym również z zastosowaniem “touch gesture”, które umożliwia powiększanie wybranych obszarów ekranu za pomocą palców.
Wchodząc do działu PARTNER APP użytkownik otrzymuje bezpośredni dostęp do najlepszych baz danych zawierających procedury naprawcze, informacje techniczne, dane konserwacji i przeglądów odnoszących się do wszystkich samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych pozostających obecnie w obiegu. Jest to prawdziwa diagnostyka interaktywna, ponieważ IDC5 sygnalizuje diagnoście dostępność nowych zasobów, które mogą być wykorzystane do ukończenia naprawy, na przykład po wyborze określonego typu pojazdu z bazy. Poprzez wykorzystanie baz danych wspierających diagnostykę, narzędzia TEXA stają się wyznacznikiem innowacyjności w świecie napraw. Mechanicy mają możliwość dostosowania własnego urządzenia do własnych potrzeb, uzupełniając je o wiele funkcji przydatnych w warsztacie.
W IDC5 znajdują się rozbudowane informacje zawarte w Danych Technicznych, Kartach Podzespołów i Schematach Elektrycznych, które opisują funkcje poszczególnych systemów. Ponadto istnieje możliwość przeglądania danych mechanicznych dla każdego pojazdu.
- DANE TECHNICZNE Unikalna baza danych gromadząca informacje o właściwościach poszczególnych pojazdów. Można znaleźć tu szczegółowe informacje w zakresie: Dane Mechaniczne.
- KARTY TECHNICZNE precyzyjnych informacji dotyczących wybranego pojazdu, takich jak: ręczny reset serwisu, ogólny opis konkretnego systemu elektroniczno-mechanicznego i wiele więcej.
- INTERAKTYWNE SCHEMATY ELEKTRYCZNE to nowa funkcja umożliwiają pogłębienie poszukiwań przyczyn usterki, poprzez interakcję z różnymi jego elementami. Wybierając poszczególne elementy schematu uzyskujemy podgląd ich okablowania, połączeń elektrycznych oraz logiki połączeń z innymi elementami schematu.
Kolejną ważną nowością jest możliwość dalszego rozszerzenia diagnostyki zapewnionej przez oprogramowanie przy użyciu TEXA APP, wirtualnego sklepu, poprzez który można aktywować wiele aplikacji z zakresu napraw pojazdów.
Adapter OBD-DEUTSCH 9 PIN Przewód diagnostyczny pozwala na podłączenie testera do gniazda diagnostycznego pojazdu. Nie wymaga dodatkowego przejścia do testera diagnostycznego. Bezpośrednio wpinany do kabla Charakterystyka techniczna Axone Nemo Plus PROCESOR Intel© N100 z rozproszeniem zoptymalizowanym dzięki obudowie magnezowej PAMIĘĆ RAM 16 GB DDR5 DYSK TWARDY 250 GB SSD z ultraszybką technologią PCle BIOS 64 Mbit Flash ROM, AMI BIOS SYSTEM OPERACYJNY Windows™ 11 IoT Enterprise Trusted Platform Mobile 2.0 URZĄDZENIA PERYFERYJNE WIDEO (wbudowane) Ekran wysokokontrastowy o szerokim kącie widzenia; Wymiary: 11.6” QXGA; Rozdzielczość: 1920×1080 pikseli; Kontroler dotykowy o wysokiej czułości; Technologia Liquid Bonding zapewniająca ochronę ekranu i lepszą rozdzielczość URZĄDZENIA PERYFERYJNE AUDIO (wbudowane) 2 głośniki 1 mikrofon cyfrowy MEMS URZĄDZENIA PERYFERYJNE WIRELESS (wbudowane) Wi-Fi: 6E (802.11ax) nowej generacji Bluetooth: 5.3 nowej generacji INNE FUNKCJE 3-osiowy ± 8 g akcelerometr cyfrowy URZĄDZENIA PERYFERYJNE I/O 1 złącze dla 4-portowego USB Typu-A KAMERY 2 Mpixel, LED flash LEDs 1 LED zielony (stan systemu) 1 LED czerwony (stan akumulatora / zasilania) OBUDOWA Wytrzymała konstrukcja spełniająca normy MIL- STD 810G (Test Upuszczenia Tranzytowego) BATERIA WEWNĘTRZNA Akumulator litowo-jonowy 7,2 Vdc; 50,3 Wh; 6990 mAh o wydłużonym działaniu ZASILANIE ZEWNĘTRZNE Z zewnętrznego źródła zasilania: Wejście: 100-240 Vac; 1,5 A;47-63 Hz Wyjście: 19 V – 3,7 A ZASILANIE 12 Vdc (4 Adc) – 24 Vdc (2 Adc) TEMPERATURA ROBOCZA 0 ÷ 40 °CSPECYFIKACJA TECHNICZNA TXT Multihub
Procesor główny:
Koprocessor:
Złącze zasilania: PWR: 2.1 DC jack
Zasilanie: 12 - 24 Vdc (z akumulatora pojazdu przez złącze OBD lub specjalne okablowanie)
Pobór mocy: 1 A @12 V max
Złącze USB:
Łączność:
Pasmo robocze: 2400 ÷ 2483.5 MHz
Maksymalna moc transmisji częstotliwości radiowej: 10 dBm (2400 ÷ 2483,5 MHz)
Złącza diagnostyczne:
Wyłącznik elektroniczny: 2-kierunkowy, 13 niezależnych pozycji
Złącze do przeprogramowania jednostek sterowania: PV (SAE J2534-1)
Interfejs użytkownika: Display OLED 64x128 dot
Temperatura:
Obsługiwane protokoły:
Wymiary [mm]: 176,1 x 175,4 x 46,8
Masa: 600 g
Poziom zabezpieczenia IP: IP53 * (*) Z prawidłowo zamkniętymi nasadkami ochronnymi.
Dyrektywy:
RoHS 2011/65/UE
RED 2014/53/UE
2015/863/UE
Zgodność elektromagnetyczna:
ETSI EN 301 489-1
ETSI EN 301 489-17
Układy radiowe: ETSI EN 300 328
Bezpieczeństwo elektryczne:
TXT MULTIHUB jest kompatybilny z oprogramowaniem IDC5, począwszy od wersji wymienionych poniżej:
CAR: wersja główna 73.0.0Możliwość rozszerzenia:
- BIKE (P07833)
- TRUCK (P07823)
- AGRI (P07873)
Aby dowiedzieć się więcej lub zamówić tester zadzwoń pod numer: 602 351 982.