Obniżka! ATF Extra automat do dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów + SZKOLENIE Zobacz większe

ATF Extra automat do dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów + SZKOLENIE

MMD007935110000

Nowy produkt

ATF Extra jest automatycznym urządzeniem do dynamicznej wymiany oleju w skrzyniach automatycznych. Można nim podać płyn do płukania skrzyni a następnie po oczyszczeniu wymienić cały olej znajdujący się w skrzyni i zastąpić go nowym.

Więcej szczegółów

2 Przedmioty

Ostatnie egzemplarze!

14 944,50 zł brutto

-10%

16 605,00 zł brutto

Więcej informacji

ATF Extra jest automatycznym urządzeniem do dynamicznej wymiany oleju w skrzyniach automatycznych. Można nim podać płyn do płukania skrzyni a następnie po oczyszczeniu wymienić cały olej znajdujący się w skrzyni i zastąpić go nowym. Całkowita wymiana oleju jest możliwa jedynie urządzeniami do dynamicznej obsługi skrzyń biegów.

Z pomocą urządzenia ATF EXTRA jeden operator jest w stanie dokonać wymiany oleju w każdym pojeździe wyposażonym w automatyczną skrzynię biegów. Urządzenie posiada elektroniczny układ sterowania, który umożliwia wymianę oleju przekładniowego ATF EXTRA w automatycznej skrzyni biegów bez konieczności otwierania i całkowitego opróżniania skrzyni biegów, bez względu na różnicę temperatur (a tym samym objętości) między świeżym (chłodniejszym) a zużytym (cieplejszym) olejem przekładniowym. Oprócz sterowania pracą pompy urządzenia ATF EXTRA, oprogramowanie urządzenia monitoruje operację wymiany oleju, sprawdza, czy ilość znajdująca się w zbiorniku oleju świeżego jest wystarczająca i czy w zbiorniku na zużyty olej jest jeszcze miejsce na odebranie zużytego oleju. Urządzenie jest wyposażone w łatwy do usunięcia zbiornik na ZUŻYTY olej z obudową zawierającą złącza i przewody.

ATF Extra umożliwia:

- opróżnienie skrzyni biegów ze zużytego oleju,

- wypłukanie jej odpowiednim preparatem,

- wymianę oleju podczas pracy skrzyni biegów, dzięki czemu olej zostanie wymieniony również w całej magistrali olejowej: pompie, konwerterze, chłodnicy z przewodami itd.,

- napełnienie świeżym olejem do zalecanego przez producenta poziomu.

Dzięki zastosowaniu 1-fazowego silnika maszyna nie wymaga skomplikowanych podłączeń, co zwiększa elastyczność zastosowań.

Urządzenie jest również w stanie obsługiwać skrzynie DSG.

Większość producentów zaleca obecnie wymianę oleju i czyszczenie skrzyni automatycznej co 50.000-60.000 km.

 

Dane techniczne:

- Zasilanie: 12V DC (zasilanie pojazdu),

- Wyświetlacz: alfanumeryczny, podświetlany, LCD, 4 linie x 20 znaków,

- Drukarka: termiczna, 24 kolumny,

- Ciśnienie robocze: 80-120PSI,

- Sterowanie: sterownik układu elektronicznego i mikrosterownik,

- Maksymalne natężenie przepływu: 5,5 l/min,

- Minimalne natężenie przepływu: 4,5 l/min,

- Maksymalne ciśnienie: 9 bar,

- Pokrycie: wszystkie pojazdy osobowe i dostawcze,

- Wymiary: 660x1175x810 mm,

- Waga: 55 kg,

- Temperatura pracy: +5 do + 40 stopni C

 

Urządzenie jest kompletne, gotowe do pracy.

W skład zestawu wchodzi:

- urządzenie Magneti Marelli  ATF Extra 007935110000

- instrukcja obsługi,

- 2 dniowe szkolenie z budowy i obsługi automatycznych skrzyń biegów

 

Index Magneti Marelli:

007935110000

Opcjonalnie można dokupić:

- komplety złączek do podłączania skrzyń biegów,

- pojedyncze złączki do wybranych modeli pojazdów,

- płyn do płukania,

 

Kup ATF Extra i weź udział w szkoleniu Magneti Marelli:

"Automatyczne skrzynie biegów"

 

Poniżej przedstawiam harmonogram tematyczny zajęć szkolenia
 
Grupa docelowa: Mechanicy, Elektrycy - sam.osobowych
Automatyczne skrzynie biegów, budowa, diagnostyka i obsługa cz. I
 
Pierwszy dzień szkolenia:
- Zautomatyzowane stopniowe skrzynie biegów,
- Stopniowe automatyczne skrzynie biegów,
- Dźwignia zmiany biegów i blokada postojowa,
- Przekładnia hydrokinetyczna,
- Pompa płynu ATF.
- Holowanie pojazdu z automatyczną skrzynią biegów ASB,
- Przekładnia planetarna,
- Sprzęgła i hamulce automatycznej skrzyni biegów,
- Moduł elektrohydrauliczny,
- Kasowanie wartości adaptacyjnych,
- Diagnoza komputerowa,
- Regeneracja elektrozaworów ASB,
- Zajęcia praktyczne,
- Demontaż na elementy pierwsze automatycznej skrzyni biegów BMW 5HP18,
- Demontaż modułu elektrohydraulicznego Audi Q7,
- Praktyczna weryfikacja uszkodzeń wewnętrznych,
- Ponowny montaż skrzyni biegów ze szczegółowymi wyjaśnieniami specyfiki,
- Awaryjne odblokowanie dźwigni zmiany biegów.

Drugi dzień szkolenia:
- Płyn przekładniowy ATF,
- Podstawowe czynności związane z wymianą płynu ATF,
- Statyczna i dynamiczna zmiana oleju,
- Część praktyczna w warsztacie - dynamiczna wymiana oleju w samochodzie z użyciem urządzenia TC 200 i/lub ATF extra.
 
 
Poziom zaawansowania- średnio, wysoko zaawansowany
Początek szkolenia: godz. 9.00
Czas:około 8h
Miejsce szkolenia: Katowice
Maksymalna liczba uczestników szkolenia do 20 osób
W CENĘ SZKOLENIA WLICZONY CATERING I MATERIAŁY SZKOLENIOWE